هواوی واچ GT 2 پرو از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند

به گزارش مجله توسعه دهنده، حدود یک سال قبل ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 معرفی گشت و حالا این شرکت می خواهد از نسل جدید این ساعت به نام واچ GT 2 پرو رونمایی کند که البته تفاوت زیادی هم با مدل قبلی ندارد.

هواوی واچ GT 2 پرو از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند

یکی از افشاگران به نام Roland Quandt دو تصویر رندر از این ساعت منتشر کرده و مشخصات کلیدی آن را هم افشا کرده است. به گفته او، هواوی واچ GT 2 پرو از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند که این مشخصه در نسل قبلی دیده نمی شود. همان طور که گفتیم، از لحاظ طراحی و دیگر مشخصات این گجت تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و همچنان شاهد نمایشگر 1.39 اینچی اولد با رزولوشن 454 در 454 خواهیم بود.

او می گوید این ساعت هوشمند از 4 گیگابایت حافظه داخلی، چیپ GPS و باتری 455 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که این یعنی با هر بار شارژ می تواند حدود 14 روز انرژی لازم را تأمین کند. روی هم رفته پشتیبانی از شارژ بی سیم مهم ترین تفاوت این ساعت با مدل قبلی به حساب می آید ولی باید خاطرنشان کنیم که مهم ترین مشکل GT 2 مربوط به نرم افزار آن بود.

سیستم عامل Lite OS هواوی در مقایسه با WearOS و تایزن سامسونگ حرف زیادی برای گفتن ندارد. علاوه بر این باید به مسائل مربوط به سازگاری اپلیکیشن های ثالث مربوط به تندرستی هم اشاره کنیم. هنوز معلوم نیست که آیا هواوی این مسائل ساعت را برطرف کرده یا اینکه قرار است بار دیگر با مسائل قدیمی روبرو شویم.

در هر صورت به گفته این افشاگر، هواوی واچ GT 2 پرو طی هفته های آینده با قیمت 280 یورو (331 دلار) روانه بازار آلمان می شود. هنوز درباره قیمت و تاریخ عرضه این ساعت در دیگر کشورها اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1312

به "هواوی واچ GT 2 پرو از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی واچ GT 2 پرو از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید