اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون 13 منتشر شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که آیفون 13 که در اواخر سال جاری میلادی به بازار می آید با تغییرات عمده ای روبرو نخواهد شد، اما ممکن است دارای اسکنر اثرانگشت در صفحه نمایش باشد.

اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون 13 منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با شروع عرضه سری آیفون X، همه آیفون ها به جز آیفون SE (2020) بدون خوانشگر اثر انگشت Touch ID عرضه شدند و از تشخیص چهره فیس آی دی برای احراز هویت بیومتریک استفاده کردند.

با این حال، از آنجا که این فناوری (فیس آی دی) معمولاً هنگام استفاده از ماسک توسط کاربر، قابل اجرا نیست، فیس آی دی به عنوان یک راه حل کمتر کاربردی در دوران کرونا شناخته شده است؛ بنابراین یا باید ماسک خود را پایین بکشید، یا کد امنیتی را برای باز کردن قفل آیفون وارد کنید.

اما اگر آیفون 13 دارای اسکنر اثرانگشت در صفحه باشد، این مسئله مسئله ای نخواهد داشت. این ویژگی چند سالی است که در تلفن های هوشمند اندرویدی وجود دارد. بلومبرگ در گزارشی ادعا می کند که گرجه اپل ازفیس آی دی فاصله نخواهد گرفت، اما در مورد حذف پورت شارژ در برخی از مدل های آیفون به نفع شارژ بی سیم بحث شده است.

این منبع همچنین ادعا می کند که اپل در حال کار روی یک آیفون با صفحه نمایش تاشو است و در حال حاضر نمونه اولیه نمایشگر های تاشو را برای آزمایش داخلی تولید کرده است. این صفحه نمایش ها دارای لولا های نامرئی مانند صفحه نمایش تاشو سامسونگ هستند و یکی از آن ها در اندازه 6.7 اینچ باز می شود. با این حال، اپل برنامه های خود را برای عرضه یک آیفون تاشو نهایی نکرده است و هنوز نمونه اولیه ای ندارد.

گزارش بلومبرگ همچنین گفت که اپل در حال کار بر روی دو تبلت جدید است، یک آیپد پرو جدید با پردازنده سریع تر و صفحه نمایش MiniLED و یک آیپد سطح پایین با همان طراحی آیپد ایر 2019..

منبع: انتخاب
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1562

به "اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون 13 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی آیفون 13 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید