هواوی اپل را به خاطر تکراری بودن آیفون های جدید دست انداخت

به گزارش مجله توسعه دهنده، بدون شک خبر معرفی آیفون های جدید به گوشتان خورده است. کمپانی اپل شب گذشته سه گوشی تحت عناوین آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را رسما معرفی کرد، گوشی هایی که حداقل از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آیفون X دارند. بعد از این معرفی، هواوی هم خیلی سریع دست به کار شد و در اکانت توییتر خود از اینکه اپل همه چیز را یکسان نگه داشته از این شرکت تشکر کرد.

هواوی اپل را به خاطر تکراری بودن آیفون های جدید دست انداخت

این شرکت چینی با ارسال این توییت به صورت سربسته اعلام نموده که میت 20 و میت 20 پرو در مقایسه با آیفون های جدید، گوشی های جذاب تری محسوب می شوند. در انتهای این توییت هم هواوی به صورت غیرمستقیم به اپل اعلام نموده که مراسم رونمایی این گوشی ها در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) که در لندن برگزار می گردد، از دست ندهد.

هر دوی گوشی های میت 20 از تراشه Kirin 980 بهره می برند که مانند A12 Bionic مبتنی بر معماری 7 نانومتری است. طبق گزارش های منتشر گردیده، میت 20 پرو از نمایشگر خمیده و بریدگی نمایشگر بهره می برد که در آن سیستم اسکن سه بعدی چهره تعبیه گردیده است.

در همین حین، به نظر می رسد بریدگی نمایشگر مدل معمولی میت 20 از نوع قطره چکانی خواهد بود و در مورد این گوشی نباید انتظار بهره گیری از سیستم تشخیص چهره پیشرفته ای را داشته باشیم. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این گوشی پایین تر از برادر گران قیمت تر خود خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی ها هم احتمالا شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود که به صورت مربعی شکل چیده گردیده اند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 164

به "هواوی اپل را به خاطر تکراری بودن آیفون های جدید دست انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی اپل را به خاطر تکراری بودن آیفون های جدید دست انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید