تصاویر جدیدی از گوشی&zwnjهای شیائومی می 11 و می 11 پرو منتشر شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به تازگی تصاویری از دو گوشی شیائومی می 11 و می 11 پرو در فضای مجازی منتشر شده که نمای پشتی آن ها را به طور کامل به نمایش می گذارد. این در حالی است که تا معرفی از آن ها حدود یک ماه دیگر زمان باقی مانده.

تصاویر جدیدی از گوشی&zwnjهای شیائومی می 11 و می 11 پرو منتشر شد

شیائومی قصد دارد در اولین ماه از سال 2021 از پرچم دارهای سری می 11 خود رونمایی کند که به نظر می رسد شامل دو گوشی (مدل استاندارد و پرو) می شوند. از آنجایی که این دو محصول به زودی رونمایی می شوند، خبرهای زیادی در رابطه با آن ها منتشر می شود که از جمله مهم ترین آن ها امروز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

در حالی که شیائومی می 11 و برادر بزرگترش قرار است تا یک ماه دیگر رونمایی شوند، امروز شاهد انتشار تصاویری بودیم که نمای پشتی آن ها را به طور کامل به نمایش می گذارد. اگر این تصاویر با آنچه که شیائومی در نظر دارد مطابقت داشته باشد، باید بگوییم با توجه به ماژول دوربین، می 11 شباهت بسیار زیاد و عجیبی به آیفون 12 دارد. اما می 11 پرو نه تنها به آیفون بلکه حتی به گوشی های خود شیائومی هم شبیه نیست. البته نداشتن شباهت فقط به خاطر ماژول دوربین ویژه نماینده شیائومی است. چون در غیر این صورت می 11 پرو یک پرچم دار معمولی به حساب می آید.

  • شیائومی می 11 اولین گوشی با اسنپدراگون 888 خواهد بود

همان طور که از تصاویر بالا پیداست، گویا می 11 با سه دوربین راهی بازار خواهد شد که این سه درون ماژولی بسیار شبیه به ماژول آیفون 12 تعبیه شده اند. مدل پرو اما از یک ماژول مستطیل شکل بهره می برد که در آن، 4 دوربین قرار گرفته که یکی از آن ها با توجه به خبرها و شایعه های متعدد پیرامون این گوشی، لنز پریسکوپی خواهد بود.

علاوه بر این ها، به تازگی اطلاعاتی از باتری این محصول هم منتشر شد که به نظر می رسد از لیست 3C برداشته شده و افشاگر معروف چینی، DigitalChatStation، آن را به اشتراک گذاشته. طبق این لیست، می 11 پرو با باتری 2485 میلی آمپر ساعتی و می 11 هم با یک باتری 2390 میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهند شد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که این ظرفیت تنها مربوط به یک سلول باتری است.

شرکت چینی قرار است یک شارژر 55 واتی را به همراه این دو محصول راهی بازار کند و این یعنی باتری دو گوشی به دو بخش تقسیم خواهد شد. در نتیجه باید انتظار داشته باشیم باتری آن ها برای مدل پرو و استاندارد به ترتیب 4780 و 4970 میلی آمپر ساعت باشد که البته در نهایت، 5000 میلی آمپر ساعت اعلام خواهد شد. به گفته این افشاگر، با در نظر دریافت فناوری کنونی، باتری پرظرفیت این دو محصول با شارژر 55 واتی در مدت زمان 35 دقیقه از 0 به 100 درصد خواهد رسید.

  • شیائومی می 11 به احتمال زیاد دی ماه امسال راهی بازار می شود

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1483

به "تصاویر جدیدی از گوشی&zwnjهای شیائومی می 11 و می 11 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدیدی از گوشی&zwnjهای شیائومی می 11 و می 11 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید