همیشه جوابگوی ذینفعان بویژه کارکنان، باجه داران وسایر نهادهاهستم

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرعامل پست بانک گفت: شفاف سازی عملکرد در حوزه های مختلف یکی از قول هایی بوده که از بدو ورود به بانک به همکاران به عنوان سرمایه های اصلی داده و به تمامی ذینفعان و نهادها و مسئولان جوابگو بودم.

همیشه جوابگوی ذینفعان بویژه کارکنان، باجه داران وسایر نهادهاهستم

به گزارش خبرگزاری مجله توسعه دهنده ، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در نشست صمیمی آنلاین با کارکنان این بانک و با حضور مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی مدیرعامل و آناهیتا امیرحسینی رییس اداره کل سرمایه انسانی و رفاه به سئوالات کارکنان پاسخ داد و ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری این نشست تأکید کرد: بایستی به همکاران خود که ذینفعان اصلی بانک هستد بطور شفاف جوابگو باشیم و باید اهداف و برنامه ها و فرآیند اتفاقات را بطور شفاف ارائه نماییم.

شیری اضافه کرد: از همان ابتدای حضورم در پست بانک ایران، برنامه های کوتاه مدت، میانمدت و بلندمدت را برای بهبود شرایط بانک در حوزه های متعدد ازجمله در حوزه منابع انسانی تدوین کرده و همیشه به دنبال بهبود و ارتقاء کیفی خدمات به کارکنان پرکوشش هستیم و عملکرد خود را نیز ارزیابی می کنیم تا کاستی ها و نقایص را برطرف سازیم.

مدیرعامل پست بانک ایران توضیح داد: متغیرهای درون و برون سازمانی زیادی وجود دارد که در فرایند امور بانک به ویژه در حوزه نیروی انسانی دخیل است که بعضی از آنها خارج از اختیار بانک است. اما مباحثی که مربوط به مسائل درون سازمانی است و خودمان متولی آن هستیم کوشش کردیم درچارچوب ضوابط و مقررات، موانع را برطرف کرده و سهم بانک را نیز در شبکه بانکی و اقتصاد کشور ارتقا دادیم.

وی گفت: توقعات حوزه سرمایه انسانی بانک از تأمین معیشت و امور رفاهی کارکنان فراتر رفته و به سمت تأمین امنیت و نیازهای عالی آنها رسیده و خوشبختانه درچارچوب ضوابط و مقررات ضمن اصلاح امور، فرایند بهبود را به خوبی پیش بردیم. در این میان هر تصمیمی که در شورای هماهنگی بانک ها درخصوص معیشت و امور رفاهی کارکنان اتخاذ می گردد پست بانک ایران اولین بانکی است که آن را اجرایی می نماید.

شیری با تأکید بر اینکه هم کارکنان حقوقی بر بانک دارند و هم بانک تکلیفی بر گردن آنها نهاده است گفت: همه به دنبال توسعه و بهبود شرایط بانک هستیم و کوشش می کنیم که از ظرفیت منابع انسانی برای این مهم به خوبی استفاده کنیم. خوشبختانه این نشست فرصت خوبی بود و خیلی از مسایل برای همکاران روشن شد و حتماً این برنامه ها استمرار خواهد داشت.

همچنین در این جلسه عسکری زاده و امیرحسینی به مدت دوساعت به سئوالات متعدد کارکنان بانک در زمینه های مختلف در حوزه امور انسانی پاسخ دادند.

لازم به ذکر است: تبدیل شرایط نیروهای پیمانی، قراردادی و شرکتی، شفاف سازی درخصوص نحوه پرداخت اضافه کاری، کارانه و امور رفاهی، کمبود نیروی انسانی در استان ها و شعب، فرآیند انتقال یا جابجایی کارکنان از یک استان به استان دیگر، پایین بودن دریافتی حقوق و مزایای بازنشستگان، افزایش دریافتی کارکنان با توجه به تورم موجود، برنامه ریزی درخصوص مازاد مرخصی استعلاجی بیماری کرونای کارکنان پیمانی و قراردادی، یکسان سازی پرداختی ها کارکنان قراردادی با رسمی، تسهیل و تسریع در تسهیلات مسکن و خودرو و ضروری شاغلین، برطرف ابهام در اقساط پرداختی تسهیلات بازنشستگان، نبود جانشین یا معاون برای شعب دارای باجه های بانکی، یکسان سازی زمان مرخصی زایمان برای بانوان قراردادی و رسمی، ارائه کارنامه ارزیابی مصاحبه شوندگان در فراخوان انتخاب مدیران میانی به آنان و موارد دیگر ازجمله سئوالاتی بود که در این نشست مطرح و پاسخ های لازم ارائه شد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1373

به "همیشه جوابگوی ذینفعان بویژه کارکنان، باجه داران وسایر نهادهاهستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همیشه جوابگوی ذینفعان بویژه کارکنان، باجه داران وسایر نهادهاهستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید