هشتمین کنگره بین ا لمللی علوم و فناوری نانو بهمن 99 برگزار می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، هشتمین کنفرانس الکترونیکی بین المللی علوم و فناوری نانو (ICNN21) در بهمن ماه سال 99 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

هشتمین کنگره بین ا لمللی علوم و فناوری نانو بهمن 99 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، هشتمین کنفرانس الکترونیکی بین المللی علوم و فناوری نانو (ICNN21) با موضوع ابتکاری ترین و پیشرفته ترین پیشرفت ها در فناوری نانو؛ پیشرفت های فناوری نانو در بهمن ماه سال 99 به صورت مجازی برگزار خواهد شد. آخرین مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 15 آذر ماه سال 99 است.

محور های کنفرانس نانوپزشکی، نانوزیست فناوری، نانو شیمی، نانو فیزیک، سیستم های مکانیکی نانو الکترو (NEMS)، فناوری های همگرا (NBIC)، کارآفرینی و تجاری سازی، ملاحظات و مقررات ایمنی نانو، ساخت و مشخصه یابی نانوساختار ها، محاسبات و مدل سازی نانو و غیره است.

از آنجایی که اولویت اول کنفرانس سلامت و ایمنی شرکت نمایندگان است، به دلیل شیوع ویروس کرونا، هشتمین کنگره الکترونیکی بین المللی علوم و فناوری نانو (ICNN21) به صورت مجازی برگزار خواهد شد. از کلیه نویسندگان ثبت نام شده درخواست می گردد، حداقل 40 روز قبل از کنفرانس، ویدئویی (mp 4) را به ترتیب برای ارائه شفاهی تهیه و آن را به مدیر کنفرانس (Cong.ICNN [email protected]) ارسال نمایند. تمام سخنرانی ها با 10 دقیقه پرسش و پاسخ دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1447

به "هشتمین کنگره بین ا لمللی علوم و فناوری نانو بهمن 99 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین کنگره بین ا لمللی علوم و فناوری نانو بهمن 99 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید