نگرانی عظیم آبی ها در عربستان، تکرار ماجرای از دست دادن دربی برای دیاباته؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، شیخ دیاباته در بازی با الدحیل مصدوم شد و این طور که مسئولان استقلال اذعان دارند به احتمال زیاد نمی تواند در دو ملاقات باقی مانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آبی پوشان ایرانی را همراهی کند.

نگرانی عظیم آبی ها در عربستان، تکرار ماجرای از دست دادن دربی برای دیاباته؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیاباته در کنار تمام نقاط قوت خود، یک. نقطه ضعف بسیار عظیم دارد اینکه بدنش هنگام آسیب دیدگی فوق العاده ضعیف می گردد به همین خاطر معمولاً مصدومیت های او چیزی بین 15 تا 40 روز به طول می انجامد. اتفاق تلخی برای استقلال که طی چند سال اخیر بارها اتفاق افتاده و باعث شده این بازیکن چند بازی فوق العاده حساس طی فصول اخیر (از جمله دو بازی برابر پرسپولیس) را از دست بدهد.

شرایط کنونی فوروارد استقلال به یکی از دغدغه های عظیم استقلالی ها در عربستان بدل شده است. آنها جدا از اینکه بابت رویارویی با الاهلی و الشرطه نگران هستند از این مسئله هم بیم دارند که مبادا شیخ دوباره بابت مصدومیت، غیبتی طولانی در استقلال داشته باشد و دربی برگشت پایتخت را از دست بدهد.

اگر برنامه سازمان لیگ تغییر نکند، استقلال و پرسپولیس دهه سوم همین ماه باید بازی برگشت خود در چارچوب فصل جاری رقابت های لیگ برتر را برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1733

به "نگرانی عظیم آبی ها در عربستان، تکرار ماجرای از دست دادن دربی برای دیاباته؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی عظیم آبی ها در عربستان، تکرار ماجرای از دست دادن دربی برای دیاباته؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید