موافقت ناجا با حضور فوتبالیست های مشمول در قطر

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از برطرف مشکل خروج از کشور ورزشکاران مشمول تیم های باشگاهی برای شرکت در مسابقات آسیایی اطلاع داد.

موافقت ناجا با حضور فوتبالیست های مشمول در قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران ازفارس، سردار تقی مهری از صدور مجوز خروج از کشور بعضی از بازیکنان تیم های اعزامی مسابقات آسیایی اطلاع داد.

وی گفت: با درخواست وزارت ورزش و جوانان در مورد مجوز خروج موقت بازیکنان مشمول تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودروی مشهد برای شرکت در مسابقات گروهی جام باشگاه های آسیا در کشور قطر؛ این سازمان با آنالیز دقیق شرایط خدمتی آنان برابر مقررات قانون خدمت وظیفه عمومی، مجوز خروج از کشور این دسته از بازیکنان را در تاریخ 20 شهریورماه امسال صادر کرد.

سردار مهری گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای تدابیر و به منظور حضور قدرتمندانه تیم های باشگاهی کشور در مسابقات آسیایی حداکثر همکاری را با باشگاه های مزبور دارد.

رئیس سازمان ظیفه عمومی ناجا به کلیه باشگاه هایی که دارای بازیکن مشمول هستند، توصیه کرد: در اسرع وقت نسبت به معین تکلیف شرایط خدمتی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان وظیفه عمومی اقدام نمایند که در ادامه فرایند فعایت ورزشی به ویژه در بازی های بین المللی با مسائل خروج از کشور روبرو نشوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1245

به "موافقت ناجا با حضور فوتبالیست های مشمول در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت ناجا با حضور فوتبالیست های مشمول در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید