نقدهای فیلم گودزیلا در برابر کونگ منتشر شد؛ نه دوستت دارم، نه ازت متنفرم!

به گزارش مجله توسعه دهنده، نقد و بررسی های فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) منتشر شدند و عموم منتقدان نگاهی متوسط به این فیلم هیولایی داشته اند.

نقدهای فیلم گودزیلا در برابر کونگ منتشر شد؛ نه دوستت دارم، نه ازت متنفرم!

فیلم گودزیلا در برابر کونگ از چند روز قبل در سینماهای آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و آسیایی روی پرده رفت و از طریق سرویس آنلاین HBO مکس هم در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. کمپانی برادران وارنر انتظار دارد با این فیلم پرهزینه به موفقیت های چشم گیری در باکس آفیس دست پیدا کند؛ زیرا در حال حاضر فیلم بلاکباستری دیگری روی پرده نیست و سینمادوستان به خصوص در چین و آسیای شرقی نشان داده اند با وجود شیوع گسترده کروناویروس در جهان برای تماشای فیلم های قابل توجه به سینما می فرایند.

  • گودزیلا یا کنگ؛ کدام در نهایت برنده می شود؟

تا به این ساعت در پایگاه IMDB بر اساس نزدیک به 60 هزار رای امتیاز گودزیلا در برابر کونگ 6.7 از 10 است که نشان می دهد عموم فیلم بین ها از تماشای فیلم پشیمان نشده اند، اما نبرد جدید گودزیلا و کونگ در حد انتظارشان هم ظاهر نشده است. در متاکریتیک 55 نقد و میانگین امتیاز 60 از 100 برای گودزیلا در برابر کونگ به ثبت رسیده که این امتیاز نشان از متوسط بودن فیلم دارد. در پایگاه راتن تومیتوز هم بر اساس 289 بررسی امتیاز قابل قبول 76 از 100 برای گودزیلا در برابر کونگ درج شده است.

خلاصه نقدهای مهم فیلم گودزیلا در برابر کونگ

مت زولر سایتز از راجر ایبرت

  • امتیاز: 100 از 100

گودزیلا در برابر کونگ یک فیلم هیولایی هیجان انگیز و عالی است که صحنه های اکشن فوق العاده ای دارد. این یک داستان افسانه ای، یک اکتشاف علمی تخیلی، یک فیلم وسترن، یک کُشتی عجیب و غریب، یک دسیسه چینی دلهره آور، یک اثر فرانکشتاینی و یک درام دلچسب درباره حیوانات و دوستان انسانی آن ها است. در دقایقی انگار دنباله ای برای زیردریایی زرد و درخت زندگانی ساخته شده و به همین خاطر گودزیلا در برابر کونگ قادر است رضایت طیف گسترده ای از مخاطبان را به دست آورد.

جانی اولکسینسکی از نیویورک پست

  • امتیاز: 75 از 100

این بار زیلا (گودزیلا) و کونگ در هنگ کنگ با یکدیگر رودررو می شوند تا یک میدان نبر عظیم راه بیندازند. فضای نئونی، محیط پر زرق و برق و حیوانات عظیم الجثه، صحنه مبارزه دیدنی پدید می آورند و گودزیلا و کنگ همدیگر را لَت وپار می کنند و در این بین دشمن مشترکی هم برای آن ها وجود دارد که تماشاگران از دیدنش سر شوق می آیند.

ای. او. اسکات از نیویورک تایمز

  • امتیاز: 60 از 100

گودزیلا در برابر کونگ یک فیلم مجلل و با عظمت است که ادعای چندانی ندارد و خیلی هم با اصالت نیست.

جو مورگنسترن از وال استریت ژورنال

  • امتیاز: 30 از 100

تصور اینکه ذهن یک انسان داستان گودزیلا در برابر کونگ را نوشته بسیار سخت است؛ نه به این خاطر که با قصه ای پیچیده و عجیب روبرو هستیم، بلکه به این دلیل که با فیلم نامه ای بسیار ناهماهنگ و ابلهانه طرف هستیم.

بر اساس آنچه تا پیش از تماشای فیلم می دانیم، گودزیلا به طور مشخصی قدرتمندتر از قبل شده است، اما این طور که پیداست سازندگان فیلم کونگ را به سلاح جدید و قدرتمندی مجهز کرده اند تا تقریبا توازن در مبارزه این دو موجود قدرتمند برقرار شود. همچنین به نظر می رسد کنگ از چیزی که در فیلم کنگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) دیدیم بسیار عظیمتر شده است، اما حتی اگر کنگ خیلی عظیمتر از گودزیلا هم باشد، بازهم جثه او به تنهایی برای شکست دادن سلطان هیولاها کافی نخواهد بود.

منبع: Metacritic

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1686

به "نقدهای فیلم گودزیلا در برابر کونگ منتشر شد؛ نه دوستت دارم، نه ازت متنفرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدهای فیلم گودزیلا در برابر کونگ منتشر شد؛ نه دوستت دارم، نه ازت متنفرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید