نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی در دستور کار اروپا

به گزارش مجله توسعه دهنده، وزیر امور خارجه آلمان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ از برگزاری نشست وزرای خارجه اروپایی در بروکسل به منظور تصمیم گیری درباره چگونگی نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی اطلاع داد.

نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی در دستور کار اروپا

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی وینر سایتونگ، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان می خواهد در مشاوره ها با همتایان اروپایی خود در روز دوشنبه درباره سهم اروپا برای نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی به توافقی دست یابد.

هایکو ماس، روز یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید نمود: مهم نیست ما چه ابزاری را برای این نظارت تسلیحاتی انتخاب می کنیم.

هایکو ماس که بعد از دیداری با وزرای امور خارجه کشورهایی که در ژانویه هم در کنفرانس صلح لیبی شرکت نموده بودند سخن می گفت همچنین توضیح داد: مسئله مهم تر این است که ما همه راه های ارسال سلاح به لیبی از زمین، هوا و دریا را نظارت کنیم.

وی اضافه نمود: ما می دانیم که احزاب درگیر در لیبی منابع مورد احتیاج خود را از راه های مختلفی دریافت می نمایند. بنابراین سیستم های نظارتی در لیبی باید بتوانند هر سه روش مختلف نظارتی را انجام دهند.

وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا می خواهند روز دوشنبه در بروکسل درباره سهم اتحادیه اروپا در نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی تصمیم گیری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 905

به "نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی در دستور کار اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر تحریم تسلیحاتی لیبی در دستور کار اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید