نشست معرفی فیلم بعد از اتفاق با حضور عوامل برگزار گردید

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران (پانا)-نشست معرفی فیلم بعد از اتفاق با حضور عوامل این فیلم در سینما فرهنگ خانه اجرایی جشنواره برگزار گشت.

نشست معرفی فیلم بعد از اتفاق با حضور عوامل برگزار گردید

به گزارش خبرنگار پانا، نیما شعبان نژاد بازیگر این فیلم در ابتدای این نشست گفت: روح الله جعفری بازیگر فیلم، کرونا گرفته است. قبل از این از او دلخور بودم و با او بسیار بداخلاق رفتار کردم، اما وقتی دیدمش دلم سوخت. پوریا از روح الله خواسته بود که خودش بازیگران فیلم را انتخاب کند زیرا فیلم درباره خود اوست. بسیار خوشحالم که من را دوست داشت و انتخاب کرد.

او ادامه داد: پیش از آغاز فیلم نمی دانستم چقدر در فیلم حضور خواهم داشت. اکنون که فیلم را دیدم خوشحالم که در این اثر حتی به صورت کوتاه حضور داشتم. نمی دانستم فیلم قرار است در جشنواره کودک و نوجوان به نمایش دربیاید.

در ادامه روح الله جعفری بازیگر فیلم عنوان کرد: اولین تجربه من در بازیگری برایم سخت بود. رویای کودکی من بود که کنار این بازیگران حضور داشته باشم که محقق شد. من همه بازیگران را از اعماق قلبم دوست دارم.

پوریا حیدری اوره کارگردان این فیلم در ادامه نشست شرح داد: زمانی که داستان شکل گرفت، از روح اله پرسیدم که دوست داری چه کسانی در فیلم حضور داشته باشند، او از تعدادی بازیگر اسم برد و من هم آن ها را برای بازی در این فیلم دعوت کردم.

زهره اعتضاد دیگر بازیگر فیلم در این نشست بیان نمود: خوشبخت و خوشحالم که زحمات آقای حیدری اوره، نتیجه داد. او دائما متن قصه را تغییر می داد و زحمات زیادی برای فیلم کشید. می دانستم این فیلم حتما به جشنواره راه خواهد یافت. این فیلم قصه واقعی زندگی من بود. از آقای حیدری اوره تشکر می کنم و می گویم که کار با او برای من بسیار جذاب بود.

حیدری اوره در ادامه صحبت های او گفت: حضور مشاوری مانند ایشان خیال ما را بسیار راحت نموده بود. سابقه آشنایی من و او بسیار طولانی است و او تمام مطالبی که درباره معلولین احتیاج بود را به ما آموزش می داد زیرا پیش از این در آموزش و پرورش، معلم بچه های معلول بوده است.

او افزود: پروژه دیگری با روح الله خواهم ساخت، اما تا به حال هرگز فکر ننموده بودم که وظیفه ای در قبال آینده کاری او دارم.

روح الله جعفری بازیگر فیلم در این نشست گفت: پیش از آغاز کار روح الله دیگری بودم اما بعد از این فیلم روح الله سابق مرد و امروز می خواهد بهترین تلاشش را انجام بدهد تا به بهترین ها برسد. رویای من این است که آهنگساز برجسته ای در جهان شوم، برای رسیدن به این رویا تمام توانم را به کار خواهم گرفت.

نیما شعبان نژاد در ادامه این نشست گفت: در این سال ها پیشنهادهای کودک زیادی داشتم اما به نظرم چندان هیجان انگیز نبودند. دوست دارم با نقش هایم تعامل برقرار کنم. قبل از نشست به این فکر می کردم که اگر قصه جذابی وجود داشته باشد، حتما آن را بازی خواهم کرد. همواره رابطه خوبی با بچه ها دارم. در این فیلم اینگونه به بچه ها نگاه می گردد که گویی آن ها از بچگی بالغ شده اند.

او افزود: در چند سال اخیر فیلمنامه های کودک چندان برای بازیگران جالب نیست و فیلم های کودک و نوجوان مخصوص آن ها ساخته نمی شوند. شاید یکی از دلایلی که بازیگران چهره را کمتر در این فیلم ها می بینم، همین موضوع باشد.

حیدری اوره کارگردان بعد از اتفاق در ادامه این نشست گفت: می خواستم با یاری این فیلم، به بچه ها آموزش بدهم که به چه صورت با بچه هایی که معلولیت دارند، رفتار نمایند.

او ادامه داد: این فیلم در هفت روز فیلمبرداری شده است و بازیگران اصلی فیلم من خانم اعتضاد و روح الله جعفری بودند که روح الله تجربه اول بازیگری اش بود. اگر تعداد روزهای بازی بیشتر باشد، شرایط کار برای بازیگران تازه کار سخت می گردد. پس سعی کردم خیلی سریع فیلمبرداری را پیش ببرم.

اعتضاد در ادامه بیان نمود: رسانه برای نشان دادن توانمندی های معلولین، بسیار موثر است و می تواند به شرایط بچه ها در زندگی شخصی شان یاری زیادی کند.

روح الله جعفری بازیگر این فیلم در بخش دیگری از این نشست گفت: اولین باری بود که جلوی دوربین سینما می رفتم و چون شب کار بودیم کار برایم سخت تر شده بود اما خوشحالم که توانستم به نحو احسن از پس بازی در این فیلم بربیایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1410

به "نشست معرفی فیلم بعد از اتفاق با حضور عوامل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معرفی فیلم بعد از اتفاق با حضور عوامل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید