مقاله: مزرعه مارهای سامویی

به گزارش مجله توسعه دهنده، برای تماشای تعداد زیادی از مارها که گونه های بسیار سمی هستند. در این مکان کبرای آسیایی، پیتون و بسیاری از مارهای سمی به نمایش گذاشته است. نمایشگاه ها در این مزرعه شامل تعدادی از مارها، عقرب و سایر بی مهره گانی سمی می باشند. محیط مزرعه مار بسیار زیبا بوده و جاذبه های متعددی را برای بازدید دارد.

مقاله: مزرعه مارهای سامویی

نمایش مارها بی تردید یکی از بهترین تجربیات شما در تور تایلند است. در این مزرعه صدها هزار مار سمی و غیر سمی زیبا پرورش و حمایت شده هستند. این مزرعه یک مار کبری معروف هم دارد که باعث جذب گردشگران بسیاری در تور تایلند شده است که بسیاری از گردشگران را به سوی جذب می کند. نام مزرعه مارهای سامویی 2 بار در کتاب رکورد گینس ثبت شده که همین امر باعث شده که به جذابیت های این مکان افزوده شود. درازترین هزارپا و بزرگترین عقرب دنیا در این مزرعه نگهداری شده اند که به ترتیب معروف به سلطان هزار پا و ملکه عقرب هستند.

این مزرعه در قسمت جنوب غربی جزیره در ناحیه Ban Talling Ngam قرار گرفته است. تنوع مارهای این جزیره زیاد نیست و شانس دیدن آنها در طبیعت بسیار کم می باشد. ولی این مکان محل زندگی شاه کبری های بزرگ است که هر چند خطرناک هم نمی باشد و با اولین مواجهه با شما فرار می کنند. مارهای دیگری همچون کبری و پیتون در سامویی وجود دارند. هر چند نژادهایی دیکر از این حیوانات در این مرکز در تور تایلند قابل مشاهده هستند.

منبع مقاله: مزرعه مارهای سامویی

انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2054

به "مقاله: مزرعه مارهای سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مزرعه مارهای سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید