معدنی: بازیکنان باید راهی برای مهار زایتسف پیدا نمایند

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران: مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان ما باید در درجه اول با بازی خوبشان در ابتدای هر ست، نظم تیم ایتالیا را به هم بریزند و در درجه دوم راهی برای مهار زایتسف پیدا نمایند.

معدنی: بازیکنان باید راهی برای مهار زایتسف پیدا نمایند

حسین معدنی در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در هفته پنجم لیگ دنیای گفت: عالی بود. بازیکنان ایران، بازی کم نقص و قدرتمندانه ای را مقابل تیم ایتالیا ارائه داده و نشان دادند که تیم تاکتیک پذیری هستند. ولاسکو در این بازی، هر دو دریافت نماینده خود را عوض کرد. رحمان داودی که به دلایل فنی به تیم اضافه شد و علی مباشری نیز با بازی های خوب، خودش را ترکیب اصلی تحمیل کرد.

معدنی که در مسابقات قهرمانی دنیا سال 2010 در ایتالیا تا مرز پیروزی مقابل این تیم پیش رفت، گفت: تیم ایران در سال 2013 نسبت به سال 2010 خیلی حرفه ای تر شده و مربی با تجربه و شاخصی مثل ولاسکو را در کنار خود دارد. ایتالیا همه کوشش خود را برای فرار از شکست انجام داد و همان کاری را که در ست پنجم بازی سال 2010 انجام دادند در ست سوم این بازی تکرار کردند و پیروز شدند.

مربی تیم ملی والیبال که اجازه نشستن روی نیکمت و همراهی ولاسکو را ندارد، ادامه داد: بازی دوم ایران و ایتالیا به مراتب سخت تر از این بازی خواهد بود چون آنها به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند که البته باعث افزایش استرس در آنها می گردد و هم اینکه به احتمال زیاد، ایوان زایتسف از همان ابتدا در زمین خواهد بود. بازیکنان ما باید در درجه اول با بازی خوبشان در ابتدای هر ست، نظم تیم ایتالیا را به هم بریزند چون آنها خیلی منظم بازی می نمایند و در درجه دوم راهی برای مهار زایتسف پیدا نمایند.

بازی دوم دو تیم ایران و ایتالیا، ساعت 21:30 فردا (یکشنبه) شهر ساساری برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 506

به "معدنی: بازیکنان باید راهی برای مهار زایتسف پیدا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدنی: بازیکنان باید راهی برای مهار زایتسف پیدا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید