مدافع منچستر سیتی در آستانه هم تیمی شدن با رونالدو

به گزارش مجله توسعه دهنده، النصر عربستان که پس از جذب کریستیانو رونالدو، ستارگان دیگری مانند سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و الکس تلس را نیز جذب نموده است، در پی جذب این مدافع اسپانیایی است. لاپورت که در حال حاضر به همراه منچستر سیتی برای شرکت در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا، در آتن حضور دارد، فصل گذشته با توجه فرم خوب ناتان آکه، دقایق بازی کمی را در اختیار داشت و گفته می گردد که خودش نیز با انتقال به النصر موافقت نموده است.

مدافع منچستر سیتی در آستانه هم تیمی شدن با رونالدو

این مدافع اسپانیایی در هر 5 بار قهرمانی تیم گواردیولا در لیگ جزیره حضور داشت و بلافاصله پس از انتقالش از اتلتیک بیلبائو در سال 2018 به منچستر سیتی، عضو مهمی از ترکیب این تیم شد اما این روزها حضور او در ترکیب سیتی انگشت شمار شده است و با توجه به جذب یوشکو گواردیول، به نظر می رسد دوران حضور او در من سیتی به انتها خود رسیده است.

گواردیولا پس از جذب گواردیول و کواچیچ، دو بازیکن کروات در این تابستان، خواستار به خدمت گیری بازیکنان بیشتری است و جرمی دوکو مهاجم رن و لوکاس پاکتا هافبک تهاجمی وستهم جزو گزینه های مد نظر این سرمربی اسپانیایی به شمار می روند و باید دید که روند این معاملات به چه صورت پیش می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2394

به "مدافع منچستر سیتی در آستانه هم تیمی شدن با رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع منچستر سیتی در آستانه هم تیمی شدن با رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید