تاج: AFC بازی های ما در لیگ قهرمانان آسیا را به عمان برد!، لحن علی کریمی خوب نبود

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس فدراسیون فوتبال گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته که بازی های نمایندگان ایران با سعودی ها باید در عمان برگزار گردد.

تاج: AFC بازی های ما در لیگ قهرمانان آسیا را به عمان برد!، لحن علی کریمی خوب نبود

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج در حاشیه مراسم تجدید بیعت جامعه ورزش با آرمان های امام خمینی(ره) درباره قهرمانی شب گذشته مراکش در جام ملت های آفریقا گفت: مراکش قهرمان آفریقاست، ایران قهرمان آسیاست و اسپانیا و پرتغال قهرمانان اروپا هستند یعنی گروه ایران در جام جهانی 2018 روسیه گروه قهرمانان است، من خیلی به مسابقات جام جهانی امیدوارم. من دو روز پیش نزد آقای کی روش بودم و با هم صحبت می کردیم خیلی امیدوار بودیم از گروهمان بالا بیاییم، ما به مسابقات جام جهانی ناامیدانه نمی رویم و ناامیدانه هم برخورد نمی کنیم، می خواهیم قهرمانانه به جام جهانی برویم.

وی اضافه نمود: اگر از گروهمان در جام جهانی بالا بیاییم جهان به ایران تعظیم خواهد نمود، در حال حاضر 8 7 مسابقه پیش بینی کردیم و برای همه آنها هم قرارداد بستیم، سعی می کنیم هر طور شده این بازی ها را برگزار کنیم. تنها مسئله ای که وجود دارد مشکل نقدینگی است و امیدوارم دولت هم در این زمینه به یاری فدراسیون بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نقدها اخیر علی کریمی از او و سایر مسئولان فدراسیون گفت: صحبت های فوتبالی آقای کریمی را گوش کردیم اما لحنی که او داشت لحن خوبی نبود.

تاج به انتقاد از عملکرد برخی از افراد در موضوع مناقشه ایران و عربستان پرداخت و یادآور شد: در برخی جاها می بینم که تحلیل های غیرمنصفانه می نمایند، من از این تحلیل های غیرمنصفانه نگرانم، روزی که ما قطر را به عنوان میزبان معرفی کردیم آنها به ما جوابی ندادند، سپس مجبور شدیم نامه بزنیم که آنها به ما جوابی ندادند و AFC هم بازی های ما را به عمان برد. یک روز بعد از این اتفاقات رأی قطر برگشت و به AFC نامه زد که ما می توانیم از بازی های ایران برابر نمایندگان عربستان میزبانی کنیم.

وی همچنین از دیدارش با اینفانتینیو رئیس فیفا اطلاع داد و گفت: قرار است فردا راهی مقر فیفا شوم و یک وقتی هم از اینفانتینیو گرفتم تا توضیح واقعه را از اول تا آخر برای او بگویم. مسئله ای که وجود دارد این است که AFC راستا خطرناکی را می رود و حتماً باید این رویه اش را تغییر دهد. متأسفانه AFC جانبدارانه رفتار می نماید که این خوب نیست، از سال 2016 که به خاطر موضوع سفارت عربستان ما را به خاطر مسائل سیاسی محروم کردند هنوز رأی نشکسته است، اینکه AFC در موضوع قطر و عربستان به نفع قطر رأی داد مثبت بود و ما ارزیابی خوبی از این موضوع داریم اما برای احقاق حقمان همه تلاشمان را انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 612

به "تاج: AFC بازی های ما در لیگ قهرمانان آسیا را به عمان برد!، لحن علی کریمی خوب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: AFC بازی های ما در لیگ قهرمانان آسیا را به عمان برد!، لحن علی کریمی خوب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید