مبلغ طلب سنگین پرسپولیس از AFC رسماً اعلام شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، عضو هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به طلب این باشگاه از AFC واکنش نشان داد.

مبلغ طلب سنگین پرسپولیس از AFC رسماً اعلام شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، یکی از موضوعات بسیار مهم در گرفتن مجوز آسیایی، نداشتن بدهی و پرونده خارجی است. پرسپولیس که یک بار طعم حذف از آسیا را به علت صادر نشدن مجوز حرفه ای چشیده بود این بار پیروز شد مجوز آسیایی را دریافت کند.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص نحوه پرداخت این بدهی ها و طلب شان بابت پاداش های آسیایی گفت: بابت پرداخت بدهی های ارزی، وام دلاری به هر دو باشگاه تعلق گرفت. ما 3 میلیون و خورده ای دلار از AFC طلب داریم. آقای تاج قول دادن برای حل شدن مسائل و نه فقط برای پرسپولیس برای تمام باشگاه هایی که مطالبه ارزی دارند، کوشش کردند و ان شاءالله به نتیجه برسند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سختی های گرفتن مجوز آسیایی گفت: مجوز بازی آسیایی، حاصل یک کوشش شبانه روزی بیشتر از دو سه ماهه بود. نزدیک دو هزار صفحه بارگذاری شد. البته معاونت های باشگاه، آقای درویش، معاونت ورزش و مخصوصا بین الملل ما و اداره پشتیبانی بسیار کوشش کردند و واقعا همه چیز مرتب و مستند بارگذاری شد تا ما توانستیم مجوز را بگیریم. یک بخش مهم هم بدهی های ما بود که می توانست در بحث مجوز حرفه ای مشکل ساز بشود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2381

به "مبلغ طلب سنگین پرسپولیس از AFC رسماً اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ طلب سنگین پرسپولیس از AFC رسماً اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید