لیگ قهرمانان آسیا ، شکست سنگین شهرخودرو در ازبکستان

به گزارش مجله توسعه دهنده، تیم فوتبال شهر خودرو در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه B به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و با نتیجه غیر منتظره 3 بر صفر بازنده شد.

لیگ قهرمانان آسیا ، شکست سنگین شهرخودرو در ازبکستان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، این بدترین نتیجه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیمی از ازبکستان در سال های اخیر بود.

در این ملاقات در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتن و شهر خودرو خیلی بدشانس بود که نیمه اول پیروز به گلزنی نشد.

در دقیقه 32 ارسال خلعتبری با ضربه سر صادقی باعث شد تا دروازه حریف واکنش نشان دهد اما در برگشت ضربه محکم قاضی نیز دروازه ازبک ها را تهدید کرد اما باز هم این سویونف بود که توانست با سیوی زیبا دروازه این تیم را بسته نگه دارد.

در نیمه دوم پاختاکور با ارائه یک بازی هجومی 3 بار دروازه رحمتی را فروریخت. ایگور سرگئیف در دقایق 56 و 59 و سرزود آزاموف در دقیقه 87 با ضربه سر برای پاختاکور گلزنی کردند.

با این پیروزی پاختاکور با 6 امتیاز در صدر جدول نهاده شد و شهر خودرو بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاد.

مدیران شهر خودرو الان متوجه می شوند که تاوان از دست دادن یحیی گل محمدی در میانه فصل چه پیامدهایی برای آنها داشته است. سیر نزولی شهر خودرو بدون شک در این جا به انتها نمی رسد و ادامه دار خواهد بود.

در بازی دیگر این گروه تا دقایقی دیگر شباب الاهلی امارات به مصاف الهلال عربستان می رود. نماینده عربستان در بازی اول خود با دو گل شهر خودرو را مغلوب نموده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 817

به "لیگ قهرمانان آسیا ، شکست سنگین شهرخودرو در ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا ، شکست سنگین شهرخودرو در ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید