لیدز 0-0 یونایتد؛ نبرد بیلسا و سولسشر برنده نداشت

به گزارش مجله توسعه دهنده، دو تیم لیدز و منچستر یونایتد در یک مسابقه نه چندان جذاب به تساوی بدون گل دست یافتند.

لیدز 0-0 یونایتد؛ نبرد بیلسا و سولسشر برنده نداشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستر یونایتد امروز از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان لیدزیونایتد بود که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت.

منچستر یونایتد کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط میسون گرینوود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه بازی نیز یونایتد به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه لیدزیونایتد ایجاد کند.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد منچستر یونایتد به یک ضربه آزاد دست یافت اما شوت بسیار خوب مارکوس راشفورد با واکنش خوب دروازه بان لیدزیونایتد همراه شد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

برخلاف انتظار این لیدزیونایتد بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقایق 57 و 61 دو موقعیت خوب برای باز کردن دروازه منچستریونایتد داشت اما در گلزنی ناکام بود تا بازی با همان تساوی بدون گل دنبال شود.

در ادامه مسابقه نیز حملات دو تیم هیچ نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با همان تساوی بدون گل پایان پیدا کند و امتیازات تقسیم شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1723

به "لیدز 0-0 یونایتد؛ نبرد بیلسا و سولسشر برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدز 0-0 یونایتد؛ نبرد بیلسا و سولسشر برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید