قیدی: کسب مدال تیمی کامپوند مهم ترین هدف در جاکارتاست

به گزارش مجله توسعه دهنده، عضو تیم ملی کامپوند مردان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، کوشش مان کسب مدال تیمی کامپوند در بازی های آسیایی است.

قیدی: کسب مدال تیمی کامپوند مهم ترین هدف در جاکارتاست

مجید قیدی در گفت وگو با خبرنگاران در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: با اردوهای پی درپی که از ابتدای سال تا الان داشتیم و همچنین سه اعزام برون مرزی به مسابقه های جام جهانی ترکیه، آلمان و چین تایپه سبب شد تا رکوردم نسبت به قبل افزایش پیدا کند. یقین دارم با اتحاد و همدلی که بین کمانداران کامپوند وجود دارد در بخش تیمی شانس زیادی برای کسب مدال داریم.

وی گفت: در این دوره از بازی ها کره یکی از دشوار ترین حریفان ما برای کسب مدال است. به همین خاطر در جریان تمرین ها سعی کردیم بیشترین تمرکز خود را روی شکست این تیم معطوف کنیم تا ابتدا به فینال راه پیدا کنیم و سپس خود را به مدال نزدیک کنیم.

قیدی اضافه نمود: اگر در این دوره از بازی های آسیایی امکان شرکت در بخش انفرادی داشتیم بدون شک می توانستیم به مدال انفرادی دست پیدا کنیم، اما چون تنها امکان حضور در بخش میکس و تیمی داریم تمام تمرکز خود را بر روی رقابت های تیمی و میکس گذاشتیم تا بتوانیم بهترین نتایج ممکن را در این دوره از بازی های آسیایی ابتدا در بخش تیمی و سپس میکس کسب کنیم.

عضو تیم ملی کامپوند مردان در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل تجهیزات و امکانات برای شرکت در بازی های آسیایی دارید یا خیر؟ توضیح داد: خوشبختانه با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون تیروکمان مشکل تجهیزاتی که از نظر تیر و سرتیر داشتیم مرتفع شد و همه کمانداران یکدل هستند تا به نتایجی بهتر از دوره قبل دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 135

به "قیدی: کسب مدال تیمی کامپوند مهم ترین هدف در جاکارتاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیدی: کسب مدال تیمی کامپوند مهم ترین هدف در جاکارتاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید