قسمت های مستهلک خانه علی مسیو آواربرداری و بازسازی می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 8 تبریز از شروع عملیات آوار برداری قسمت های مستهلک خانه تاریخی علی مسیو اطلاع داد.

قسمت های مستهلک خانه علی مسیو آواربرداری و بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی مدبر با علام این خبر، اظهار کرد: با اتمام عملیات بازسازیی فاز یک خانه علی مسیو، از روز گذشته عملیات آوار برداری فاز دوم این خانه تاریخی را که دچار فرسودگی و استهلاک شده بود را شروع کرده ایم و بعد از اتمام عملیات آوار برداری قسمت های فرو ریخته در حیاط دوم خانه علی مسیو، عملیات بازسازیی و ساماندهی این قسمت شروع می گردد.

وی اضافه نمود: فاز دوم خانه علی مسیو تحت مالکیت شهرداری منطقه 8 است؛ درصدد آن هستیم تا با بازسازی و ساماندهی، این خانه تاریخی را با شکل و شمایلی هرچه بهتر و آماده تر میزبان علاقه مندان کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، خانه تاریخی علی مسیو در چهارراه باغشمال کوچه حاج رضا واقع شده است که کانون فعالیت مشروطه خواستار بوده است و بعد از اتمام عملیات بازسازیی به عنوان کاربری گردشگری مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1347

به "قسمت های مستهلک خانه علی مسیو آواربرداری و بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت های مستهلک خانه علی مسیو آواربرداری و بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید