فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی: چرخه تغییر نسل ایتالیا تازه شروع شده است، چیزی به اسم جادوگری وجود ندارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، فوتبال دنیا - روبرتو مانچینی می گوید چرخه جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا تازه شروع شده و چیزی هم به اسم جادوگری وجود ندارد.

فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی: چرخه تغییر نسل ایتالیا تازه شروع شده است، چیزی به اسم جادوگری وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در لیگ ملت های اروپا به لطف گل دقیقه 2+90 کریستیانو بریگی با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود، لهستان غلبه کردند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: ما بازی را تحت کنترل خود داشتیم و باید زودتر به گل می رسیدیم. به نظرم اگر بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه می یافت، عادلانه نبود.

وی اضافه کرد: تمامی بازیکنان سعی کردند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. می دانستیم که زمان خواهد برد، اما این پیروزی عالی بود. ما می توانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم، اما باید شکیبا باشیم.

سرمربی آتزوری در خصوص گل دیرهنگام شاگردانش در این بازی گفت: فوتبال همین است و ممکن است گلی در وقت های تلف شده بزنید که شایسته اش هم هستید، اما در عین حال بازی می تواند با تساوی بدون گل هم خاتمه یابد.

مانچینی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تغییر چندانی در تیم به وجود نیاوردیم، چون بازیکنان عالی بازی می نمایند. من تنها بازیکنانی را به زمین فرستادم تا باطراوت بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در خاتمه گفت: چرخه تغییر نسل تازه شروع شده و چیزی به اسم جادوگری وجود ندارد. فردا هم با غرور به ملاقات رئیس جمهور خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 193

به "فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی: چرخه تغییر نسل ایتالیا تازه شروع شده است، چیزی به اسم جادوگری وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی: چرخه تغییر نسل ایتالیا تازه شروع شده است، چیزی به اسم جادوگری وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید