فعالیت 35 راهنمای گردشگر دارای مجوز در خراسان شمالی

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خراسان شمالی از فعالیت 35 راهنمای گردشگر دارای کارت رسمی و مجوز در این استان اطلاع داد.

فعالیت 35 راهنمای گردشگر دارای مجوز در خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور بهاری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، صادق معصومیان روز یکشنبه 4 اسفندماه 98 با اعلام این مطلب گفت: این 35 نفر عضو انجمن راهنمایان گردشگری استان هستند.

معصومیان اضافه نمود: سامان دهی، توانمندسازی و ارتقای سطح آموزشی راهنمایان گردشگری ازجمله اهدافی است که در انجمن دنبال می کنیم.

او مطرح کرد: مجوز و کارت راهنمایان گردشگری پس از گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای و برگزاری آزمون تخصصی برای آن ها صادر می گردد که به زودی برای 15 نفر دیگر از متقاضیان این کارت صادر می گردد.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری خراسان شمالی توضیح داد: این انجمن با هدف پیگیری حقوق راهنمایان گردشگری تشکیل شده و ایجاد تعامل با دیگر تشکّل های گردشگری همچون آژانس های مسافرتی، هتل ها و سایر مجموعه های مرتبط، مهم ترین فعالیت ما است.

معصومیان گفت: ایجاد زمینه اشتغال برای راهنمایان گردشگری و انسجام قانونی در تبیین نوع وظایف و فعالیت های راهنمایان گردشگری از دیگر اهداف این انجمن است که تا به امروز تعدادی از راهنمایان استان جذب آژانس های گردشگری شده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 836

به "فعالیت 35 راهنمای گردشگر دارای مجوز در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 35 راهنمای گردشگر دارای مجوز در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید