غنای سابقه فرهنگ غذایی ایران به عنوان جاذبه گردشگری استفاده می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سازمان میراث فرهنگی کوشش دارد از غنای عظیم سفره ایرانی و سابقه فرهنگ غذایی ایران به عنوان جاذبه گردشگری استفاده کند.

غنای سابقه فرهنگ غذایی ایران به عنوان جاذبه گردشگری استفاده می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس،علی باقر نعمتی زرگران در مراسم اختتامیه سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با رویکرد آئین های مذهبی و سفره های نذری که در هتل میثاق مشهد برگزار گردید، گفت: ایران 10 درصد جاذبه های گردشگری دنیا را در اختیار دارد و می توان با افزایش ورود گردشگران خارجی به رونق اقتصاد و اشتغال یاری کرد.

وی با بیان اینکه با ورود هر هفت گردشگر یک شغل می توان ایجاد کرد، اضافه کرد: توسعه مناسبات با دیگر کشورها، یکی از راه های جذب گردشگران خارجی است.

نعمتی توضیح داد: صندلی فرهنگی خراسان به عنوان دروازه شرقی فلات بزرگ ایران با هیچ جا قابل مقایسه نیست و سفره ایرانی مفهومی فرهنگی دارد و ریشه در اعتقادات و باورهای مردم دارد و از جهت مالی نیز دارای ظرفیت بزرگی است.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: سازمان میراث فرهنگی کوشش دارد از غنای عظیم سفره ایرانی و سابقه فرهنگ غذایی ایران به عنوان جاذبه گردشگری استفاده کند.

رویداد فرهنگی سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان پنجم تا هفتم آبان ماه در هتل میثاق مشهد برگزار گردید و در خاتمه این جشنواره نیز آشپزها و رستورانهای برتر تقدیر شدند و همچنین بهترین غذا، دسر، نوشیدنی و پیش غذای هر استان انتخاب شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 827

به "غنای سابقه فرهنگ غذایی ایران به عنوان جاذبه گردشگری استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غنای سابقه فرهنگ غذایی ایران به عنوان جاذبه گردشگری استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید