عکس ، یک اتفاق عجیب: افشای پرچمدار شیائومی به وسیله یک اکانت ناشناس!

به گزارش مجله توسعه دهنده، گجت نیوز نوشت: ظاهرا نسخه گلوبال Xiaomi 13 آن قدر بی قرار بوده که نتوانست تا کنگره جهانی موبایل صبر کند. چند روز مانده به رونمایی رسمی، تصاویری از آنباکس شیائومی 13 را ببینید.

عکس ، یک اتفاق عجیب: افشای پرچمدار شیائومی به وسیله یک اکانت ناشناس!

یک افشاگر با نام مستعار Snoopy Tech، نسخه گلوبال شیائومی 13 را آنباکس و تصاویر آن را منتشر کرد. پیش تر این گوشی در چین معرفی و عرضه شده بود؛ اما ورود آن به صحنه جهانی، تا دو هفته دیگر با رونمایی در کنگره جهانی موبایل (MWC 2023) شروع خواهد شد.

این تصاویر، نشان می دهند که نسخه گلوبال نیز با شارژر 67 واتی همراه است. یک قاب ژله ای هم درون جعبه این گوشی، وجود دارد.

درباره یک پرچمدار 6.36 اینچی صحبت می کنیم که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد و دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دارد. پشتیبانی از شارژ وایرلس 50 وات، شارژ وایراس معکوس 10 وات و مقاومت به آب و غبار با گواهینامه IP68، دیگر ویژگی های ممتاز آن محسوب می شوند.

اما علاوه بر این گوشی، باید منتظر یک مدل رده بالای دیگر، به نام شیائومی 13 اولترا هم باشیم که تصویری شماتیک از آن منتشر شده است.

چیزی که بیشتر در این تصویر جلب توجه می نماید، برآمدگی بزرگ دوربین آن است. گفته می گردد دوربین اصلی آن، به سنسور IMX989 سونی تجهیز خواهد بود. به نظر می رسد یکی از لنزها نیز، پریسکوپی باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2324

به "عکس ، یک اتفاق عجیب: افشای پرچمدار شیائومی به وسیله یک اکانت ناشناس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، یک اتفاق عجیب: افشای پرچمدار شیائومی به وسیله یک اکانت ناشناس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید