عزم جدی برای برطرف موانع و رسیدن به 100درصد ظرفیت اسمی وجود دارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند از برنامه ریزی برای برطرف موانع فراوری و رسیدن به 100 درصد ظرفیت اسمی اطلاع داد.

عزم جدی برای برطرف موانع و رسیدن به 100درصد ظرفیت اسمی وجود دارد

کریمی گفت: ظرفیت فراوری در واحد کلر تا 90 درصد ظرفیت اسمی وجود دارد و برای رسیدن به ظرفیت کامل احداث خط دوم شست وشوی نمک شروع شده تا بتوانیم با ظرفیت بالاتر محصولات خود را به بازار های داخلی و بین المللی عرضه نماییم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند می گوید: به منظور تقویت خط انتقال نمک و احداث سایت شستشوی نمک در مجتمع، احداث خط دوم انتقال نمک به طول 22 کیلومتر شروع شده و در کوشش هستیم هرچه سریع تر اجرای آن به انتها برسد.

به گفته او در پروژه نوسازی مجتمع که با همکاری شرکت های داخلی انجام خواهد شد به ظرفیت کامل فراوری خواهیم رسید و کوشش خواهیم کرد هر روز بهتر از روز قبل پیش برویم و تغییرات نیز به همین دلیل خواهد بود.

بعلاوه سلیمان زاده مدیر فراوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: پتروشیمی اروند همواره رابطه نزدیکی با دیگر مجتمع ها داشته و از شرکت های بسیار با پتانسیل صنعت پتروشیمی است که با توسعه آن جایگاه دیگر مجتمع های پتروشیمی و پایین دستی نیز ارتقا خواهد یافت و باید کوشش کنیم تا با توسعه اروند، صنعت پتروشیمی کشور رو به جلو حرکت کند.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2261

به "عزم جدی برای برطرف موانع و رسیدن به 100درصد ظرفیت اسمی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جدی برای برطرف موانع و رسیدن به 100درصد ظرفیت اسمی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید