طراحی داخلی آپارتمان شیک تک خوابه همراه با پلان کف سازی

به گزارش مجله توسعه دهنده، بعضی ها دوست دارند تنها زندگی نمایند، در حقیقت برای بعضی افراد زندگی تنها خیلی لذت بخش تر است. از این رو وجود یک آپارتمان شیک تک خوابه می تواند این زندگی را حتی لذت بخش تر هم کند. در زندگی تک نفره، تنها کسی که باید به فکرش باشید خودتان هستید و تمام فضا و زندگی متعلق به خودتان است. به خانه ای عظیم احتیاج ندارید، نوع چیدمان و طراحی داخلی منزل نیز کاملا به سلیقه خودتان انجام خواهد شد. اما مسائلی هم سر راه خواهد بود. یکی از این مسائل فضای کوچک و بهم ریختگی زندگی است که ممکن است برای روحیه و شخصیت شما بد باشد.

طراحی داخلی آپارتمان شیک تک خوابه همراه با پلان کف سازی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برای رفع کردن این مشکل، همانطور که در عنوان مطلب معین شد، قصد دارم به معرفی سه دستگاه آپارتمان شیک تک خوابه بهمراه پلان کف سازی بپردازم تا معین گردد که از یک فضای کوچک و جمع و جور تا چه اندازه می توان کارایی گرفت. در ادامه مشاهده خواهید کرد که تمام فضای داخلی براساس نظر شخص خانه دار طراحی شده و بنوعی دکوراسیون داخلی نمایانگر شخصیت خانه دار است. هر کدام از خانه همراه با پلان آورده شده اند تا تمام جزئیات طراحی به خوبی معین باشد. لطفا تا خاتمه همراه سایت اتاق باشید.

آپارتمان تک خوابه ضروریتی ندارد که جوابگوی احتیاج چندین نفر باشد. در حقیقت تمام توجه در چنین خانه هایی باید معطوف شخص صاحب خانه باشد. طراحی داخلی باید طوری باشد که فرد از بودن در خانه احساس شادی و آرامش کند. بعضی افراد با اینکه تنها هستند اما مهمان های زیادی هم دارند، آپارتمان اول که در زیر مشاهده می کنید همین شرایط را دارد. دکوراسیون داخلی سبکی مدرن داشته و همه چیز در نهایت شیکی و کارایی قرار گرفته است. مورد خیلی جالب استفاده از جزیره آشپزخانه بعنوان جدا نماینده دو قمست اتاق نشیمن و راهروی ورودی خانه است. در این حالت علاوه بر اینکه فضایی اشغال نشده، تمام فضا نیز روشن و دلباز دیده می گردد.

در قسمت راهروی ورودی خانه درست روبروی جزیره آشپزخانه فضایی بسیار جالب برای میز و جایگاه کار در نظر گرفته شده تا فضایی از اتاق خواب کوچک خانه اشغال نگردد. تمامی میزها و کمد خصوصا میز جزیره آشپزخانه از نوعی چوب طبیعی با رنگ خاص قهوه ای بسیار ملایم استفاده می نمایند که در عین سادگی، فضایی بسیار گرم و دوست داشتنی بوجود آورده است. این طراحی ویژه و گرم به حمام و سرویس بهداشتی خانه نیز راه پیدا می نماید و آنرا چیزی بسیار خاص تر از یک حمام و دستشویی معمولی نشان می دهد.

در عکس پلان زیر، بخوبی معین است که طراح همه چیز را براساس کارایی تنظیم نموده است. محاسبات زیادی اجرا شده تا فضا به اندازه کافی ذخیره گردد.

آپارتمان دوم ظاهری لوکس تر دارد و جزئیات بیشتری در آن قرار گرفته است. این آپارتمان شیک تک خوابه مصداق کامل خرج کردن در یک فضای کوچک بجای خریدن یک آپارتمان عظیم تر است. نتیجه کار هم به خوبی نشان می دهد که اگر همه چیز عالی انجام گردد، یک فضای کوچک هم می تواند لوکس و باشکوه باشد. ابتدا با اتاق نشیمن آغاز می کنیم که مبلمان راحتی سفید رنگ در آن شدیدا خودنمایی می نماید. از آنجایی که تم قهوه ای تیره است و حتی کفپوش مرمری خانه نیز رنگی نیره دارد، وجود وسایلی با رنگ و طرح متضاد مانند مبلمان و همینطور سینی فلزی عظیم و دکوراتیور نصب شده بروی دیوار سریعا خود را نشان می دهند. تلویزیون نیز به خوبی درون پنل دیوار چوبی قرار گرفته و بنوعی با آن یکی شده است.

پشت اتاق نشیمن، آشپزخانه قرار گرفته که خود شامل اتاق غذاخوری نیز می گردد. میز اپن آشپزخانه طوری طراحی شده هم نقش یک میز ناهارخوری عظیم را ایفا نماید و هم بعنوان اپن آشپزخانه کاربرد داشته باشد. از دید دیگر که به آشپزخانه نگاه می کنیم متوجه هماهنگی عالی بین کفپوش سرامیکی- مرمری با کابینت ها وکمدهای ذخیره سازی می شویم. آشپزخانه فضای نسبتا عظیمی دارد درستش هم همین است بعضی از فضای آشپزخانه و حمام می زنند و به فضای نشیمن و پذیرایی اضافه می نمایند در صورتی که این کار اشتباهست، خصوصا وقتی می خواهیم یک آپارتمان شیک تک خوابه و کوچک را بسازیم.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

و در نهایت می رسیم به آپارتمان آخر که نسبت به دو نمونه اول طراحی داخلی صمیمانه تری دارد. اتاق نشیمن خانه مسطتیلی بوده اما سانت سانت فضای آن برای کار خاصی در نظر گرفته شده است. رنگ زمینه خانه تقریبا سیاه و سفید بوده و بخاطر همین تک رنگ بودنش، تمام اجزای جالب قرار گرفته در اتاق بخوبی خود را نشان می دهند. آشپزخانه پشت اتاق نشیمن قرار گرفته تو توسط دیواری جدا شده است. آشپزخانه فضای زیادی ندارد اما تمام چیزهایی که یک آشپز امروزی به آن احتیاج دارد را در اختیارش قرار می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1407

به "طراحی داخلی آپارتمان شیک تک خوابه همراه با پلان کف سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی آپارتمان شیک تک خوابه همراه با پلان کف سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید