صدراعظم نوری در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح نمود؛ خانه بزرگ آقا ثبت ملی شده است، استفاده عمومی نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات

به گزارش مجله توسعه دهنده، عضو شورای شهر تهران گفت: باغ وثوق الدوله طی تفاهمی بین شهرداری و بنیاد مستضعفان به شهرداری واگذار شده است.

صدراعظم نوری در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح نمود؛ خانه بزرگ آقا ثبت ملی شده است، استفاده عمومی نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار ، با اشاره به توافقات اجرا شده بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران برای واگذاری چند باغ شهرداری، گفت: یکی از آن ها باغ وثوق الدوله سریال شهرزاد می باشد که در منطقه 14 واقع شده و طی تفاهمی که بین شهرداری و بنیاد اجرا شده به وسیله تهاتر حساب های فیمابین این باغ واگذار شده است.

وی با بیان اینکه باغ وثوق الدوله در حال حاضر تحویل شهرداری شده است، گفت: برای اینکه مردم بتوانند از آن استفاده نمایند، نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات لازم هستند که فعلا شهرداری منطقه 14 این موضوع را دنبال می نماید.

صدراعظم نوری با بیان اینکه این محل یک باغ است که کاربری آن به صورت فضای تفرج گاهی تعریف شده، گفت:، چون داخل این باغ یک عمارت تاریخی وجود دارد که توسط میراث فرهنگی ثبت شده و باید حفظ گردد، لذا این موضوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در این شرایط ممکن است بخش هایی از این عمارت به منظور کار های فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 335

به "صدراعظم نوری در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح نمود؛ خانه بزرگ آقا ثبت ملی شده است، استفاده عمومی نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدراعظم نوری در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح نمود؛ خانه بزرگ آقا ثبت ملی شده است، استفاده عمومی نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید