شهرزاد ریاضی: در دور برگشت لیگ والیبال، توپکا با قدرت تر ظاهر می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، شهرزاد ریاضی، سرمربی تیم والیبال بانوان توپکا گفت: با چند بازیکن با تجربه مذاکره داشته ایم و دور برگشت تیم توپکا با قدرت تر ظاهر می گردد.

شهرزاد ریاضی: در دور برگشت لیگ والیبال، توپکا با قدرت تر ظاهر می گردد

شهرزاد ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تیم بانوان توپکا توسط مربی دیگری بسته شد. اما خوشبختانه مسائل و حواشی تیم نیز رفع شده است. بازیکنان نیز روز به روز به هماهنگی رسیده اند.

وی اضافه کرد: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. تعدادی از آنها جوان هستند و برخی از آنها برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارند. این وجود در نیم فصل دوم نفرات با تجربه ای را به تیم دعوت خواهیم کرد.

سرمربی توپکا ادامه داد: برای دور برگشت برنامه ویژه ای داریم. سه یا چهار بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه می گردد. 90 درصد کارهایمان را انجام داده ایم و مذاکرات با این بازیکنان نهایی شده است. براین اساس توپکا دور برگشت لیگ با قدرت ظاهر می گردد و مدعی است.

ریاضی یادآورشد: بازیکنان 50 درصد قراردادهای خود را دریافت نموده اند. از نظر مالی هیچ مسئله ای نداریم. مسئولان باشگاه خیلی زحمت کشیده اند و شرایط خوبی را برای تیم فراهم نموده اند تا بدون هیچ مسئله ای در لیگ حضور داشته باشیم.

وی توضیح داد: برای دور برگشت خود را آماده می کنیم. نخستین بازی تیم توپکا با ذوب آهن است. بازی بسیار سختی داریم اما به دنبال کسب نتیجه دراین دیدار هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 233

به "شهرزاد ریاضی: در دور برگشت لیگ والیبال، توپکا با قدرت تر ظاهر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرزاد ریاضی: در دور برگشت لیگ والیبال، توپکا با قدرت تر ظاهر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید