سوگند حداد: امیدوارم در مسابقات یونیورسیاد بهترین عملکرد را داشته باشم

به گزارش مجله توسعه دهنده، کماندار دانشجوی کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد و نتیجه را در مسابقات یونیورسیاد 2019 داشته باشیم.

سوگند حداد: امیدوارم در مسابقات یونیورسیاد بهترین عملکرد را داشته باشم

سوگند حداد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آمادگی دانشجویان اعزامی به مسابقات یونیورسیاد گفت: اردوی تیراندازی با کمان در جریان است و تمرینات و مربی فوق العاده ای داریم. سرمربی حسابی کمانداران را زیر نظر داشته و باید بگویم از روز اول اردو تا امروز پیشرفت بسیاری داشتیم.

وی در ادامه اضافه نمود: مربی ما در حال حاضر مجید احمدی، مربی تیم ملی است و چون مربی ما در این تیم با جوانان تفاوت دارد باعث شده پیشرفت بسیار خوبی داشته باشیم و رکوردهای ما هر روز بهتر گردد. تمام کوشش خود را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. سطح یونیورسیاد بسیار بالا است و قهرمانان دنیا در آن حضور دارند.

حداد توضیح داد: اولین تجربه حضورم در یونیورسیاد است اما در رده جوانان تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را داشتم. مربی ما این توانایی را دارد که ما را به بالاترین از سطح آمادگی برای حضور در یونیورسیاد برساند و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد و نتیجه را در این مسابقات داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 341

به "سوگند حداد: امیدوارم در مسابقات یونیورسیاد بهترین عملکرد را داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوگند حداد: امیدوارم در مسابقات یونیورسیاد بهترین عملکرد را داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید