سلطانی فر: فدراسیون فوتبال با مربیان خوب خارجی به تفاهم رسیده است

به گزارش مجله توسعه دهنده، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در جریان مذاکره فدراسیون فوتبال با چند گزینه خوب خارجی برای مربیگری در تیم ملی است، تاکید نمود که فدراسیون با بعضی از این مربیان به تفاهم هایی رسیده است.

سلطانی فر: فدراسیون فوتبال با مربیان خوب خارجی به تفاهم رسیده است

به گزارش خبرنگاران، سلطانی فر در مورد معین تکلیف نهایی راهنمایی تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید گفت: کاملاً در جریان هستم که مسئولین فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستند و با تعدادی از مربیان خیلی خوب خارجی در این خصوص مذاکراتی داشته و به تفاهم هایی رسیده اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوار هستیم ظرف روزهای آینده این مذاکرات به نتیجه نهایی برسد و هم سرمربی تیم بزرگسالان و هم سرمربی تیم المپیک ما انتخاب شوند. ما بیش از چهل سال است که به بازی های المپیک صعود ننموده ایم و آخرین حضورمان در مسابقات 1976 مونترال بود. فکر می کنم دیگر زمان آن رسیده با توجه به استعدادهای جوانی که در رده های نوجوانان و جوانان در اختیار داریم با بکارگیری یک مربی خوب بتوانیم به المپیک 2020 توکیو صعود کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

سلطانی فر در سرانجام تاکید نمود: در مورد تیم ملی بزرگسالان هم در جریان هستم با تعدادی مربی خوب و دارای کارنامه مذاکراتی اجرا شده که امیدواریم با آنالیز های دقیق در آینده نزدیک گزینه نهایی را اعلام کنیم.

همچنین مسعود سلطانی فر امروز (سه شنبه) در دیدار با وگا سفیر کوبا در تهران گفت: مناسبات و کشور ایران و کوبا همواره در بهترین و محبت آمیز ترین سطح بوده و مردم هر دو کشور سمبل و رکوردار ایستادگی در مقابل تحریم های نامردمی و ناعادلانه آمریکا هستند

سلطانی فر با تقدیر از مربیان کوبایی که در ورزش ایران حضور داشته اند گفت: مناسبات ورزشی همواره در بهترین سطح بوده و من به تمام فدراسیون های ورزشی دستور داده ام برای رقابت های بین المللی بویژه مسابقات دهه فجر از قهرمانان کوبایی دعوت نمایند

وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری هفده کمیسیون مشترک بین دو کشور حاکی از عمق روابط استراتژیک و محبت آمیز ایران و کوباست و ما آمادگی داریم در زمینه اعزام مربیان، قهرمانان و متخصصان ورزشی در رشته های مختلف برای بهره دریافت از دانش فنی آنها به ورزش کوبا یاری کنیم

در این دیدار وگا سفیر کوبا با تشکر از وزیر ورزش، دولت و مردم ایران اضافه کرد: تحریم های امریکا هر دو کشور را قوی تر و با اراده تر نموده و آماده ارتباط بیشتر با مقامات ورزشی بران هستیم، ما همواره به مردم ایران خوش آمد می گویم و به ایرانی ها افتخار می کنیم و بسیار مشتاقم اعلام کنم وزیر ورزش ملی کوبا از شما برای حضور در اجلاس و جشنواره ورزشی مردم کوبا در هاوانا دعوت نموده است.

سلطانی فر در سرانجام با قدردانی از این دعوت گفت: امیدوارم روابط ورزشی دو کشور همچون گذشته با قدرت ادامه داشته باشد و آماده گسترش بهتر و بیشتر همکاریهای دو جانبه هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 316

به "سلطانی فر: فدراسیون فوتبال با مربیان خوب خارجی به تفاهم رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: فدراسیون فوتبال با مربیان خوب خارجی به تفاهم رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید