زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت

به گزارش مجله توسعه دهنده، محمد مهدی ناصحی گفت: زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ از 30 روز به 24 ساعت کاهش یافته است.

زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اضافه نمود: درباره کاهش زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه ای در شرکت آتیه سازان حافظ اضافه نمود: قرارداد کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور طبق آیین نامه و قراردادی هر سال منعقد می گردد که در این قرارداد مهلت پرداخت اسناد خسارت متفرقه حداکثر 30 روز در نظر گرفته می شد.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیز و ارزیابی انتظارات و مواردی که منجر به ایجاد رضایت مندی حداکثری می گردد، یکی از نکات بسیار مهم، پرداخت خسارات بیمه ای در حداقل زمان ممکن است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اعلام کرد: بیش از 70 درصد حواله های پرداختی که مربوط به بار مراجعات می گردد مربوط به حواله های تا 300 هزار تومان بود که به منظور جلب رضایت مندی حداکثری و با توجه به این که قرارداد اجازه پرداخت تا 30 روز را می داد، این پرداخت با ایجاد سازوکار تسریع در رسیدگی و پرداخت به 24 ساعت در کل کشور کاهش پیدا نموده است.

ناصحی اضافه نمود: این موضوع یکی از نقاط قوت محسوب شده و مورد تاکید کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تمدید قرارداد امسال در خاتمه آبان 1399 بود. با توجه به رضایت مندی ایجاد شده، دامنه این کار توسعه پیدا نموده و دامنه پرداخت از 300 تا 500 هزار تومان در استان تهران افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: جهت رفع کردن نقاط ضعف احتمالی و ایجاد پشتیبانی ابتدا گسترش طرح در استان تهران به صورت آزمایشی اجرا می گردد که پس از گذشت حدود 10 روز از گذشت اجرای آزمایشی موفقیت حاصل شده است و به زودی شاهد گسترش این طرح و افزایش سقف پرداخت تا 500 هزار تومان به صورت کشوری خواهیم بود.

ناصحی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی شرکت آتیه سازان حافظ توسعه و گسترش انعقاد قرارداد با موسسه های درمانی و برخط کردن ارائه خدمت در موسسه های درمانی جهت کاهش بار مراجعه خسارات مستقیم که مستلزم حضور می گردد، خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1585

به "زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پرداخت خسارات بیمه ای به 24 ساعت کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید