راهنمای خرید خودرو از 7 تا 10 میلیارد تومان

به گزارش مجله توسعه دهنده، با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ ورود بازار خودرو به حوزه 10 میلیارد تومان، پس از آشفتگی های شدید بازار خودرو در سال های اخیر، برای هیچ کس قابل قبول نبود. تا همین چند سال پیش، املاک و خانه های 10 میلیاردی هم در کشور نادر بودند و ما ناگهان شاهد خرید و فروش خودروهایی در این بازه قیمتی بودیم. البته محصولات موجود در قیمت های 7 تا 10 میلیارد چندان متعدد نیستند و اغلب مربوط به سدان های بسیار لوکس بازار می شوند؛ سدان هایی از کشور مادر خودروسازی نوین یعنی آلمان و شاید مواردی از ژاپن و ایتالیا.

راهنمای خرید خودرو از 7 تا 10 میلیارد تومان

تغییر قیمت در این بازه، معمولاً در فهرست راهنمای خرید فزونین خودروهای تا 10 میلیارد تومان تأثیری ندارد و خودروهایی که با این مبلغ خرید و فروش می گردد، به ندرت تغییر قیمت چشمگیر دارند.

با وجود این، ترجیح دادیم که به علت تغییر قیمت ها در پاییز و 2 ماهه زمستان 1400، فهرستی به روز شده را تهیه کنیم و در اختیار شما قرار دهیم. با امید بر اینکه، در بروز رسانی بعدی، شاهد افت قیمتی چشمگیر و ورود خودروهای روز به بازار باشیم. در هر صورت اگر در پی خرید ماشین تا 10 میلیارد تومان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟

در ابتدا ضروری است این مهم را خاطر نشان شویم که محصولات موجود در بازه قیمتی 7 تا 10 میلیارد، تنوع چندانی ندارد؛ مدل هایی از بنز، ب ام و و یکی دو مدل از پورشه، ولوو و لکسوس در این بازه قرار می گیرند. بااین حال، ما سعی نموده ایم در همین بین، نسخه های برتر را به شما معرفی کنیم.

شاید مطرح کردن بحث فزونی دربین محصولاتی در این سطح محلی از اعراب نداشته باشد، اما ملاک هایی مانند سن، امکانات، خدمات پس ازفروش، دوام فنی و البته بازار خرید و فروش در تهیه فهرست فزونین ماشین تا 10 میلیارد تومان مورد آنالیز قرار گرفتند تا شما را در انتخاب فزونین ها یاری نمایند.

در ادامه به معرفی این خودروها در بازه های قیمتی معین می پردازیم تا در نهایت پاسخ های ماسبی برای پرسش با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ بیابیم.

با 8 میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟

آنالیز های ما در بازار نشان داده است که در این بازه قیمتی مازراتی گرن کبریو S 2012، پورشه 911 کاررا S 2013 و مرسدس بنز E200 2017 صفر کیلومتر خودروهایی ارزنده محسوب می گردد.

اما اولین گزینه در فهرست ماشین 10 میلیاردی به توضیح زیر است:

1. مرسدس بنز E200 سال 2017 فول

E200 که مربوط به نسل هفتم کلاس E می گردد، از سدان های سایز میانه لوکس مرسدس بنز محسوب می گردد. این خودرو طراحی به روزتری نسبت به نسخه های قبلی E200 دارد و در ظاهر کاملاً متفاوت ظاهر شده است. بعلاوه فهرست بلند و بالایی از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی منحصربه فرد مرسدس بنز را در اختیار راننده و سرنشینان خود قرار می دهد. یکی از مزایای این خودرو، صفر کیلومتر بودن آن است و می توان آن را در فهرست فزونین خودروها 8 میلیارد تومان قرار داد.

این خودرو از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با سقف قدرت 184 اسب بخار و سقف گشتاور 300 نیوتن متر در کنار یک گیربکس 9 سرعته جی ترونویک پلاس بهره می برد. حاصل همکاری موتور و گیربکس آن سقف سرعت 240 کیلومتر بر ساعت، مصرف سوخت 6.7 لیتر و شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه است. سیستم های ESP - ABS - Adaptive Brake - BAS - ESP ، ده ایربگ، صفحه نمایش 7 اینچی برای سرنشینان عقب - سیستم صوتی Harman Kardon - سیستم InCar Hotspot، گیرنده دیجیتالی تلویزیون، سیستم ECO Start/Stop، سیستم Active Bonnet، سیستم ASR، سیستم Attention Assist ، سیستم Steer Control تنها بخشی از امکانات خاص این خودرو محسوب می گردد.

بنابراین اگر برایتان سوال شده که با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ باید گفت که مرسدس بنز E200 مدل 2017 می توان همان خودروی رویایی شما باشد.

2. مازراتی گرن کبریو S سال 2012

اگر بنز دوست ندارید و همچنان می پرسید که با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ به شما خودرویی از مازراتی را معرفی می کنیم. مازراتی گرن کبریو نسخهٔ بدون سقف یا کروک گرن توریسمو است. این خودرو 3 تیپ S ،MC و ساده وارد ایران شد. این 3 تیپ تفاوت محسوسی در عملکرد و بازده فنی دارند. تیپ S نسخه میانه این خودرو محسوب می گردد. این خودرو گزینه ای مناسب برای پاسخ دادن به پرسش با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ است؛ حتی می توانید بخشی از پول خود را ذخیره کنید.

گرن کبریو که اولین خودروی 4 سرنشین بدون سقف مازراتی است، با موتور 4.7 لیتری خورجینی 8 سیلندر 32 سوپاپ و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه وارد ایران شد. نسخه S گرن کبریو با سقف توان 450 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن متر در خدمت راننده است. شتاب صفر تا صد این خودرو 5.2 ثانیه و سقف سرعتش 285 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. این تفاوت عملکرد مربوط به معینات آیرودینامیکی و بهینه سازی های صورت گرفته روی موتور خودرو می گردد.

امکاناتی مانند سنسور و دوربین عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع، سنسور باران، کروز کنترل هوشمند، سیستم تعویض خط عبوری(LCA)، سنسور باد لاستیک، تنظیم برقی جایگاه های جلو در 14 جهت، کمربند پیش کشنده، گرمکن و سردکن به همراه ماساژور جایگاه ها، سیستم یکپارچه حافظه دار تنظیم جایگاه ها، فرمان و آینه ها، کنترل اتوماتیک دوگانه درجه حرارت به همراه کنترل چهارگانه، سنسور کیفیت هوا و رطوبت، 6 کیسه هوا و سیستم های ABS ،EBD ،ASR ،MSP و HILL HOLDER در این تیپ دیده می گردد.

در هر صورت، مازراتی گرن کبریو S هم اکنون یکی از گزینه های فهرست فزونین ماشین تا 8 میلیارد تومان در بازار ایران است که هواداران پروپاقرص زیادی دارد.

جدیدترین آگهی های مازراتی

3. پورشه 911 کررا S

در میان خودروهای لوکس پورشه، مدل های کررا S و کاررا S کروک در بازار خودروی ایران بیشتر خرید و فروش می گردد. خودروهای خاصی که مثل بسیاری دیگر از خودروهای لوکس در یک دوره محدود به ایران وارد شدند. این خودروی اسپرت آلمانی با موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر 24 سوپاپ تنفس طبیعی قادر است قدرتی معادل 420 اسب بخار را در اختیار گیربکس 7 سرعته دو کلاچه خود قرار می دهد.

کرار یک خودروی 2 دیفرانسیل است. این خودرو شتاب 4.3 ثانیه ای، حداکثر سرعت این خودرو به 308 کیلومتر بر ساعت و مصرف 9 لیتر بنزین در 100 کیلومتر ترکیبی را ارائه می نماید. مواردی سیستم خنک شونده ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ریموت کنترل و ایموبلایزر، سیستم های فرمان و راهنمایی شامل سنسور سرعت، تنظیم برقی جایگاه ها و گرمایش غربیلک فرمان، تنظیم برقی آینه ها با گرم کن، سانروف،کیت اگزوز اسپرت از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو است.

911 کررا S یکی از خودروهای لوکس و مجذوب کننده کمپانی پورشه است که در ایران هم هواداران خاص خودش را دارد. اگر در پی فزونین ماشین تا ده میلیارد تومان هستید، پورشه 911 کررا S هم می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

با 9 میلیارد چه ماشینی بخرم؟

در این بازه قیمتی شاهد سدان ها و کراس اوورهای مجذوب کنندهی هستیم. ولوو XC90 2017 اینسکریپشن صفر کیلومتر، ب ام و سری 7 سدان 730Li تیپ لگاسی اسپرت لانگ صفر کیلومتر و لکسوس LX579 2013 مجذوب کننده ترین ها در فهرست فزونین خودروهای تا 9 میلیارد تومان هستند.

4. ولوو XC90 اینسکریپشن 2017 صفر کیلومتر

این نسخه از ولوو تنها در این تیپ و به صورت صفر کیلومتر در فهرست قیمتی ماشین 10 میلیاردی واقع شده است. نسخه های کارنموده همین تیپ از XC90 ممکن است حتی با اختلاف 2 میلیارد کمتر خرید و فروش شوند. بنابراین از تماشا این خودرو با قیمتی کمتر در بازار تعجب نکنید.

ولوو XC90 شاسی بلند سایز بزرگ لوکسی است که در مدل های 2016 و 2017 به ایران راه یافت. این خودرو در 3 کلاس تجهیزاتی اینسکریپشن، مومنتوم و آر دیزاین با معینات فنی مشترک وارد ایران شد که تیپ اینسکریپشن نسخه فول آپشن آن محسوب می گردد. پس گزینه ای دیگر برای پاسخ به پرسش با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ است.

این خودرو از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که همزمان از تکنولوژی توربوشارژ و سوپرشارژ بهره می برد. این موتور که با کد معرفه T6 شناخته می گردد، دارای بیشینه توان 320 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر است. این خودرو از سیستم تعلیق دو دیفرانسیل هوشمند بهره می برد. وظیفه انتقال قدرت موتور این خودرو را به چرخ های آن یک گیربکس 8 سرعته دو کلاچه برعهده دارد. نتیجه همکاری موتور و گیربکس این خودرو 2025 کیلوگرمی، شتاب صفر تا صد 6.9 ثانیه، سقف سرعت230 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

این تیپ به صورت استاندارد از دوربین جانبی، دوربین 360 درجه، هدآپ، سنسور تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، رادار تصادف جلو، رادار نقطه کور، سنسور خواب آلودگی راننده، ترمز اضطراری، گرمکن فرمان، اتوپارک و کروز کنترل هوشمند بهره می برد.

ولوو XC90 یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران است و اگر در پی خرید ماشین تا 9 میلیارد تومان هستید، خوب است این خودرو را در نظر داشته باشید.

جدیدترین آگهی های ولوو

5. ب ام و سری 7 سدان 730Li تیپ لگاسی اسپرت لانگ 2017 صفر کیلومتر

خب، اگر در پی پاسخی برای سوال با 9 میلیارد چه ماشینی بخرم هستید، این خودرو را از دست ندهید. ب ام و سری 7 هم از معدود سدان های لوکس راه یافته به بازار در بازه زمانی 2016 و 2017 است و می توان آن را در فهرست فزونین ماشین تا 9 میلیارد تومان قرار داد. این خودروی مجلل که تعریف کامل از یک سدان لاکچری را به نمایش می گذارد، در تیپ های تجهیزاتی مختلف به ایران راه یافت. تیپ لگاسی در آن تیپ پایه است. لگاسی اسپرت و لگاسی اسپرت پلاس تیپ های بالاتر هستند و لگاسی اسپرت لانگ مجهزترین نسخه لگاسی محسوب می گردد. 2 تیپ ایندویژوال و ایندویژوال وی آی پی هم تیپ های دیگر 730Li هستند که در نسخه های صفر کیلومتر 2018 با قیمت های بالای 9 میلیارد عرضه می گردد.

این خودرو دارای موتور 4 سیلندر 2 لیتری و توربوشارژ به قدرت 258 اسب بخار است. این محصول با میانگین مصرف سوخت 6 لیتر در 100 کیلومتر، در زمان 6.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و به لطف گشتاور 400 نیوتن متر از دور موتور 1550 تا 4400 دور بر دقیقه، نهایت سرعت 250 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

بی ام و 730i مجهز به گیربکس اتوماتیک 8 سرعته تیپ ترونیک با کنترل هوشمند و سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل عقب است. سوئیچ دارای صفحه نمایش، سر دنده سرامیکی، در صندوق برقی، دوربین 360 درجه، گرمکن و سردکن جایگاه های جلو و عقب، گرمکن کنسول، ماساژور جایگاه های عقب و جلو، وکیوم درها، رادار جلو و عقب، رادار عابر پیاده، رادار تغییر خطوط، رادار ترافیک، چراغ شور، کروز کنترل هوشمند، لاستیک ران فلت، پرده های جانبی برقی، نورپردازی داخلی در 6 رنگ، مانیتور 10.25 اینچی لمسی، مانیتورهای پشت جایگاه، سقف پانوراما با طرح نمای آسمان، تهویه اتوماتیک چهارگانه، سیستم هوشمند چرخ های عقب و سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو از جمله امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی این خودرو محسوب می گردد.

6. لکسوس LX 570 مدل 2013

لکسوس LX یک SUV آفرودی ژاپنی است که در کنار قدرت و توانایی فول آپشن های تویوتا مانند لندکروز و پرادو، خصوصیات یک خودروی لوکس را هم به همراه دارد. لکسوس LX فقط در 1 تیپ و در فاصله سال های 2012 تا 2013 به ایران وارد شد. پس از 2013، وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس با حجم موتور بیشتر از 2.5 لیتری مانع از ورود تیپ ها و مدل های دیگر این SUV مجذوب کننده به ایران شد.

این خودروی مجذوب کننده آفرودی از یک موتور 5.7 لیتری 8 سیلندر V شکل بهره می برد. این موتور 383 اسب بخار قدرت و 546 نیوتن متر گشتاور را در اختیار یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک قرار می دهد. این خودرو به سیستم 2 دیفرانسیل هوشمند با قفل مرکزی و محدودنماینده لغزش مجهز شده است تا یک آفرودی لوکس واقعی باشد. شتاب صفر تا 100 این خودرو با وزن 2.7 تن، 7.5 ثانیه و سقف سرعت آن 220 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت خودرو هم رقم عجیب 16.8 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی را نشان می دهد که البته برای خودرویی با این حجم موتور شاید چندان غیرمنتظره نباشد.

در این شاسی بلند آفرودی لوکس، شاهد مواردی مانند کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، رادار نقطه کور و هشدار تصادف از جلو، ترمزهای مالتی ترین، اتولایت، دی لایت، نور بالا اتوماتیک، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، چراغ چرخشی، چراغ شوی، فرمان برقی حساس به سرعت با پدال شیفتر و حافظه، سیستم صوتی مارک لوینسون با 19 اسپیکر و هدفون وایرلس، نمایشگر 8 اینچی به علاوه مانیتورهای عقب، دوربین های پشت و جانبی و 360 درجه، دوربین جلو، 12 عدد کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک چهارگانه، جایگاه راننده با تنظیمات 12 حالته برقی، جایگاه سرنشین با تنظیم 10 حالته برقی، جایگاه های ردیف دوم با تنظیم برقی، گرمکن جایگاه های جلو و ردیف دوم، سردکن جایگاه های جلو، صندوق برقی، آینه های جانبی تاشونده با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف و حافظه آینه هستیم.

جدیدترین آگهی های لکسوس

با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟

در این بازه قیمتی، لوکس ترین خودروهای بازار را شاهد هستیم. دقت کنید که این خودروها البته هنوز دربین گران ترین خودروهای بازار قرار نمی گیرد. گران ترین ها نایاب ترین ها و خاص ترین هایی هستند که در یک، دو یا سه نسخه به ایران راه یافتند؛ برای مثال یک نسخه بنتلی کانتیننتال موجود در بازار ایران در بین گران ترین ها قرار می گیرد. اما خودروهای 9 تا 10 میلیارد ارزنده کشور شامل مرسدس بنز SL500 2013، مرسدس بنز S500 2014 و ب ام و i8 2016 می گردد که در ادامه آنها را آنالیز می کنیم.

7. ب ام و i8 2016

در ابتدای پاسخ دادن به پرسش با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ باید این موضوع را یادآوری کنیم که ب ام و i8 2015 را می توان با مبلغی کمتر از 9 میلیارد خریداری کرد. بنابراین اگر علاقه به داشتن این خودرو دارید، می تواند نسخه های 2015 را هم آنالیز کنید. i8 که تنها خودروی هیبریدی لوکس کشور محسوب می گردد، اولین بار در سال 2015 به وسیله یک واردنماینده شخصی در تعدادی محدود به ایران راه یافت.

این سوپر خودروی لوکس هیبریدی از یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ و یک موتور الکتریکی بهره می برد. این دو موتور در مجموع قادر به فراوری 356 اسب بخار قدرت و 570 نوتن متر گشتاور هستند. ب ام و i8 در صورت شارژ بودن کامل باتری ها در هر صد کیلومتر تنها 2.1 لیتر بنزین مصرف می نماید. این خودروی دیفرانسیل عقب که دارای یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است، توانسته شتاب صفر تا صد 4.4 دهم ثانیه را به نام خود ثبت کند. ب ام و i8 قادر است به راحتی به سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

این خودرو تنها در یک تیپ وارد ایران شده است و دارای امکانات و تجهیزاتی مانند ترمز دستی برقی، نمایشگر 8.8 اینچی، دوربین360 درجه، سیستم iDrive به همراه پد لمسی، جایگاه های چرمی در جلو با تنظیم برقی و گرمکن، کروز کنترل هوشمند، کیلس و استارتر، آینه های برقی خارجی و داخل با قابلیت ضد خیرگی چشم اتوماتیک، چراغ های جلو LED انطباق پذیر، سنسور هشدار عابرین پیاده، سیستم Head-up Display، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، نورپردازی داخلی، قابلیت انتخاب حالت های مختلف رانندگی شامل تمام الکتریکی، ECO ، PRO ، Comfort، اسپرت و تلفیق حالت های ذکر شده با هم، سیستم صوتی Harman Kardon قدرتمند و با 11 خروجی صدا، فرمان چرمی قابل تنظیم با اهرم های تعویض دنده و کلیدهای کنترل سیستم صوتی، انواع سیستم های یاریی ترمز و کنترل پایداری شامل DBC ، DTC و DSC، EBD، ABS و CBC، شش کیسه هوا، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دیسک های ترمز سبک و تهویه شونده، شیشه های مقاوم و عایق صدا و BMW Apps و Online Services و … تعدادی از موارد ذکر شده در این فهرست بلند و بالا است.

8. مرسدس بنز S500 مدل 2014

باز هم اجازه بدهید به این مهم اشاره کنیم که S500 مدل 2014 در نسخه های فول با قیمتی بیشتر از 10 میلیارد خرید و فروش می گردد و شما می توانید نسخه های نیمه فول آن را به قیمت 10 میلیارد خریداری کنید. بااین حال گزینه ای مناسب برای پاسخ به پرسش با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ است. S500 یکی از مجذوب کننده ترین سدان های سایز بزرگ لوکس دنیا است و نسخه 2014 آن آخرین نمونه از این خودرو است که وارد ایران شد.

S500 2014 موجود در ایران از یک موتور به یک موتور 4.7 لیتری 8 سیلندر خورجینی با سقف قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر بهره می برد. این خودرو به یک جعبه دنده 7 سرعته تیپ ترونیک هم مجهز است که قدرت موتور را به چرخ های عقب آن منتقل می نماید. شتاب صفر تا صد این سدان فول سایز لوکس 2730 کیلوگرمی 4.3 ثانیه، حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوختش در سیکل ترکیبی 9 لیتر در هر صد کیلومتر است.

12 ایربگ، HSA - ADAPTIVE BRAKE، ABS - ASR - Attention Assist - BAS - ESP - سیستم PRE-SAFE- ترمز اتوماتیک، سیستم پیشگیری از تصادف و سیستم پیشگیری از تصادف در تقاطع، سیستم Run-Flat (قابلیت رانندگی تا سرعت 80 کیلومتر در صورت کم بودن باد لاستیک ها)، سیستم AIRMATIC که مربوط به تعویض سیستم تعلیق برای حالت های مختلف رانندگی می گردد، سیستم Traffic Sign Assist و سیستم آنلاین COMMAND تنها بخشی از امکانات عجیب و خارق العاده این محصول بی نظیر است.

جدیدترین آگهی های ب ام و

9. مرسدس بنز SL500 فول مدل 2013

مرسدس بنز SL500 یکی از مجذوب کننده ترین رودسترهای بازار ایران است که با وجود قدمت طراحی همچنان از مجذوب کنندهیت خاصی برخوردار است. این خودرو از یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر خورجینی بهره می برد که قادر به فراوری 435 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور است. در کنار این موتور شاهد یک جعبه دنده 7 سرعته G ترونیک هستیم که قدرت موتور را به چرخ های عقب خودرو منتقل می نماید. حاصل همکاری موتور و گیربکس این خودرو با وزن 1.7 تن، شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه، سقف سرعت 250 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 9 لیتر در هر صد کیلومتر است.

SL500 فول از امکاناتی نظیر 6 ایربگ، سیستم های ESP - HAS - ABS - BA - PRE-SAFE، شیفتر فرمان، سیستم Start/Stop ، سیستم تعلیق ADS، سنسور عبور عابر، سیستم pre-Safe، سنسور باد لاستیک ها، کروز کنترل، گرمکن آینه های جانبی، سنسور باران، گرمکن جایگاه ها، سنسور نور، سیستم Keyless Go، سیستم PARKTRONIC، دوربین عقب و سقف پاناروما بهره می برد که برای خودروی فراوری 2013 بسیار خوب است.

آخر با 10 میلیارد چه ماشینی بخرم؟

در نهایت باید گفت فهرست خودروهای ارائه شده، از فزونین خودروهای تا 10 میلیارد تومان هستند، اما خودروهای هم رده قیمتی آنها هم تفاوت فاحش و چشمگیری را از خود نشان نمی دهد. درواقع خودروهایی که در این رنج قیمت قرار می گیرند، عموماً محصولات کم نقص و خاص هستند. تنها اینکه هنگام خرید آنها باید دقت و توجه بسیاری به خرج داد، چراکه سن بالا و خدمات پس از فروش ضعیف برای بعضی از آنها ممکن است ایجاد دردسر نموده باشد.

امیدواریم که این راهنمای خرید توانسته باشد اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد. پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید خودرو نگاهی هم مطالب با 5 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ و با 7 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ هم داشته باشید. شاید خرید خودرو در یک رده قیمتی پایین تر در این بازار آشفته اقدام منطقی تری باشد. بعلاوه، می توانید با مراجعه به دسته بندی راهنمای خرید خودرو در وبلاگ خبرنگاران، سایر مطالب و راهنماهای خرید خودروی ما را مطالعه کنید.

نظر شما درباره راهنمای خرید بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ شما تجربه سواری با کدام یک از این خودروها را داشتید؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2190

به "راهنمای خرید خودرو از 7 تا 10 میلیارد تومان" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید خودرو از 7 تا 10 میلیارد تومان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید خودرو از 7 تا 10 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید