راهنمای انتخاب فرش و قالی زیبا مناسب زیر میز ناهارخوری

به گزارش مجله توسعه دهنده، برخی مواقع انتخاب یک فرش و قالی زیبا برای محل غذاخوری خانه می تواند چالش برانگیز و سخت باشد. معمولا بسیاری از خانه دارهایی که هنوز برای خرید فرش به بازار نرفته اند از این موضوع با خبر هستند که با چه انتخاب های گسترده ای رو به رو خواهند شد. انتخاب یک مدل قالی و فرش مناسب برای اتاق غذاخوری و پهن کردن آن زیر میزناهارخوری به نقشه ریزی و کسب اطلاعات زیادی در این زمینه احتیاج خواهد داشت. قبل از خرید فرش مناسب باید ابتدا احتیاجهای خود را معین و طبقه بندی کنید و سپس به تعادل مناسب شکل فرش و کارایی آن فکر کنید.

راهنمای انتخاب فرش و قالی زیبا مناسب زیر میز ناهارخوری

در این مطلب قصد داریم با معرفی مدل های جدید و زیبا این کار را برای شما راحت تر و لذت بخش تر کنیم. حالا که داریم به سال جدید شمسی نزدیک می شویم فرصت مناسبی است که به نوسازی این قسمت خانه که کمتر مورد توجه قرار می گیرد بپردازیم.

درست مانند زمانی که قبل از خرید ست میز ناهارخوری به اندازه گیری فضای لازم در اتاق می پردازید، باید قبل از خرید فرش یا قالی مد نظرتان هم به اندازه گیری اتاق غذاخوری و میز و جایگاه های موجود در آن بپردازید. توجه داشته باشید که یک قالی حداقل باید بین 60 تا 70 سانتی متر عظیم تر از سایز میز ناهارخوری باشد تا اینگونه جایگاه ها در صورت عقب کشیدن باز هم داخل محیط قالی یا فرش قرار بگیرند. فضای عظیم در قسمت غذاخوری با فاصله زیاد بین دیوار و میز ناهارخوری، به شما این اجازه را می دهد تا به فرش ها و قالی ها عظیمتر از اندازه ای که در بالا گفته شد نیز فکر کنید. در حقیقت اندازه 60 تا 70 سانتی متری بنوعی حداقل حساب می گردد و در صورت داشتن فضای بیشتر می توانید به سراغ گزینه های عظیم تر نیز بروید.

فرش و قالی زیبا

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1370

به "راهنمای انتخاب فرش و قالی زیبا مناسب زیر میز ناهارخوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب فرش و قالی زیبا مناسب زیر میز ناهارخوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید