دوره های آموزشی نانو با تخفیف 70 درصدی برگزار می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، ستاد توسعه فناوری نانو با برگزاری جشنواره ای، تمامی دوره های آموزشی خود را تا سقف 70 درصد تخفیف ارائه می نماید.

دوره های آموزشی نانو با تخفیف 70 درصدی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سایت آموزش فناوری نانو با برگزاری جشنواره بزرگ عیدانه تمامی دوره های خود را با تخفیف ویژه (تا 70 درصد) در اختیار کاربران قرار می دهد. این دوره ها به صورت ویدئویی، تدوین شده و در بستر سایت آموزش در دسترس است.

در این جشنواره، 80 عنوان دوره با تخفیف ویژه در دسترس کاربران قرار می گیرد؛ این دوره ها با 4 نوع تخفیف ارائه می شوند که شامل دوره های غیرحضوری با 25 درصد تخفیف، بسته های جامع با 35 درصد تخفیف، پک های آموزشی با 45 درصد تخفیف و مجموع 80 دوره غیرحضوری با 70 درصد تخفیف می گردد.

مجموعه نانو ساختار ها شامل 12 دوره، مجموعه روش های ساخت و سنتز شامل 7 دوره، مجموعه روش های بررسی و مشخصه یابی شامل 15 دوره، مجموعه کاربرد های فناوری نانو شامل 17 دوره، مجموعه آموزش نرم افزار های تخصصی شامل 17دوره، مجموعه آموزش نرم افزار های کاربردی شامل 8 دوره، مجموعه مالکیت فکری شامل 2 دوره و مجموعه حل سوالات کنکور شامل 2 دوره است و تمامی این دوره ها دارای گواهی انتها دوره فارسی و انگلیسی است و به شرکت نمایندگانی که در آزمون انتها دوره شرکت نموده و درصد قبولی را کسب نمایند، گواهی انتها دوره به صورت الکترونیکی و چاپ شده اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2193

به "دوره های آموزشی نانو با تخفیف 70 درصدی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزشی نانو با تخفیف 70 درصدی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید