دبیبر ستاد انتخابات استان کرمانشاه: افزایش 100 درصدی داوطلبان انتخابات شورای شهر کرمانشاه در یک روز

به گزارش مجله توسعه دهنده، دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در خاتمه روز چهارم ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر آمارنهایی شده به 289 نفر رسید که رشد 100 درصدی داوطلبان را نسبت روزهای گذشته نشان می دهد.

دبیبر ستاد انتخابات استان کرمانشاه: افزایش 100 درصدی داوطلبان انتخابات شورای شهر کرمانشاه در یک روز

جلیل بالایی ضمن تشریح اطلاعات ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان 25 نفر خانم و 264 نفر آقا هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان اضافه نمود:آمار روز چهارم داوطلبان نشان می دهد که 184 نفر دارای مدرک کارشناسی، 70 نفر کارشناسی ارشد، 27 نفر فوق دیپلم و 8 نفر دارای مدرک دیپلم هستند.

وی اضافه نمود: 16 درصد ثبت نام کنندگان دارای سابقه عضویت در شوراها هستند و همچنین بالاترین داوطلبان آمار مربوط به کرمانشاه با 84 نفر و کمترین مربوط به صحنه است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان کرمانشاه نداشتن گواهی عدم سوء پیشینه که می بایست توسط داوطلبین تهیه گردد را یکی از الزامات ثبت نام ذکر کرد و گفت: کلیه داوطلبین خواست در اولین فرصت ممکن نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و سپس براساس اطلاعیه شماره 7 بر اساس یکی از روشهای اعلام شده ثبت نام کنند.

وی از داوطلبان خواست به هیچ وجه ممکن ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند زیرا فرصت هفت روزه قابل تمدید نیست.

بالایی رشد سه شاخص جوانگرایی، استقبال تحصیل کردگان و زنان را نسبت به دوره های قبل مشهود دانست و گفت: خوشبختانه در این دوره بیش از 88 درصد داوطلبین دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند، 84 درصد داوطلبان زیر 50 سال سن دارند و حضور زنان از دو درصد رشد برخوردار می باشد که در صورت ادامه فرایند مذکور، فضای انتخابات به سمت رقابت و نشاط بیشتر در حرکت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1646

به "دبیبر ستاد انتخابات استان کرمانشاه: افزایش 100 درصدی داوطلبان انتخابات شورای شهر کرمانشاه در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیبر ستاد انتخابات استان کرمانشاه: افزایش 100 درصدی داوطلبان انتخابات شورای شهر کرمانشاه در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید