خبرنگاران دستگاه های اجرایی برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی همکاری کنند

به گزارش مجله توسعه دهنده، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش ورزش در سلامت دانش آموزان گفت: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان برای برگزاری بهتر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی بام ایران همکاری کنند.

خبرنگاران دستگاه های اجرایی برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی همکاری کنند

به گزارش خبرنگاران، اقبال عباسی شامگاه شنبه در سومین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: برگزاری این دوره از مسابقات در شهرکرد می تواند برای معرفی هر چه بهتر این استان در سطح ملی تاثیرگذار باشد.

وی اضافه نمود: برگزاری 4 دوره مستمر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری نشان دهنده ظرفیت و توانمندی این استان در برپایی اردوها و مسابقات ملی است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سی امین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی دختران کشور و سی و ششمین دوره ویژه پسران از 20 مرداد سال جاری تا دوم شهریور سال جاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

فرحناز قائدامینی شرح داد: این مسابقات در رشته های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک بین 2 هزار و 580 شرکت کننده برگزار می شود.

وی یادآور شد: از این تعداد 630 دانش آموز در رشته شنا، 640 دانش آموز در رشته ژیمناستیک، 720 دانش آموز در رشته دو و میدانی و 590 نفر عوامل اجرایی فعالیت دارند.

قائدامینی تاکید کرد: از مجموع 2 هزار و 580 دانش آموز شرکت کننده در مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان کشور یکهزار و 310 نفر پسران و یکهزار و 270 نفر دختران هستند.

وی گفت: محل برگزاری رشته های ژیمناستیک و دو و میدانی سی امین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی دختران کشور و سی و ششمین دوره ویژه پسران در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و مکان برگزاری رشته شنا در استخر دانشگاه شهرکرد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شرح داد: تکمیل و بهره برداری از مجموعه ورزشی خوابگاهی شهدای دانش آموز استان در زمینی به وسعت 2 هزار و 560 کتر مربع با 270 تخت و 10 سوئیت 7 میلیارد ریال نیاز دارد.

وی اضافه نمود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری برای این مجموعه تاکنون 6 میلیارد و 700 میلیون ریال اختصاص داده است.

قائدامینی تاکید کرد: برای احداث مرکز تربیت معلم چهارمحال و بختیاری باید حداقل 50 هزار متر رمبع زمین اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگاران، اعضای شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با کلیات اجرایی راه اندازی 2 مدرسه نمونه دولتی در سامان و بن موافقت کردند.

7362/ 2097

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 355

به "خبرنگاران دستگاه های اجرایی برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی همکاری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه های اجرایی برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی همکاری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید