حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق فراوری ملی می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق فراوری ملی می گردد، گفت: مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه، کاربردی کردن ایده ها و خلاقیت های جوانان و نخبگان است .

حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق فراوری ملی می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه فعالیت های فناورانه و پژوهشی گیلان در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از فعالیت های پژوهشگران و نخبگان جوان گیلان، اظهار کرد: ارتقا و گسترش فعالیت های پژوهشی در رونق و توسعه استان موثر است.

استاندار گیلان اضافه نمود: در این نمایشگاه نمونه های پژوهشی بسیار خوبی توسط دانش آموزان مشاهده شد که بیانگر توانمندی آنان در عرصه علمی، آموزشی و پژوهشی است.

زارع، توجه به دستاوردهای پژوهشی نوجوانان و جوانان را زمینه پیشرفت و توسعه عنوان و توضیح داد: مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه، کاربردی کردن ایده ها و خلاقیت های جوانان و نخبگان است و فرصتی را برای تحقق اهداف آنان و همچنین صنعتی کردن پژوهش ها فراهم می نماید.

زارع با بیان اینکه در جهت توسعه، تجاری سازی و عملیاتی کردن فعالیت و طرح های پژوهشی باید از محققان و پژوهشگران حمایت کرد، گفت: تحقیق و پژوهش نقش موثری در فراوری سهم ناخالص ملی دارد و خوشبختانه با دستاوردهایی که در زمینه فناوری اطلاعات طی سال های اخیر کسب شده، بیانگر پیشرفت و گسترش مرزهای علمی است.

وی اعلام کرد: امیدواریم با پیشرفت در عرصه علم و فناوری تا افق 1404 بتوانیم در بازارهای جهانی نقش موثری ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان تا 21 آذرماه جاری از ساعت 10 تا 18 در محل سالن آتش نشانی رشت دایر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 757

به "حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق فراوری ملی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از فعالیت های پژوهشی موجب رونق فراوری ملی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید