تصادف شدید در بزرگراه آزادگان و اعزام بالگرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه نوجوان در پی وقوع تصادف شدید در بزرگراه آزادگان اطلاع داد.

تصادف شدید در بزرگراه آزادگان و اعزام بالگرد

جلال ملکی در مصاحبه با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 17:38 عصر امروز (آدینه) یک مورد حادثه تصادف در راستا شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید کاظمی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه دو ایستگاه آتش نشانی در مدت چهار دقیقه به محل اعزام شدند. این حادثه بین یک دستگاه اتوبوس شخصی و یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این که اتوبوس در هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با یک موتورسیکلت که سه راکب داشته است، برخورد نموده بود، گفت: راکبان موتورسیکلت نوجوان بودند و متأسفانه موتورسیکلت کاملا زیر اتوبوس قرار گرفته و شعله ور شده بود.

به گفته ملکی خوشبختانه خودرو های عبوری متوجه وقوع این حادثه شده و ضمن آگاه کردن نیرو های امدادی و انتظامی این افراد را از زیر اتوبوس خارج نموده بودند.

وی ادامه داد: هر سه نوجوان دچار سوختگی شدیدی شده بودند و به همین علت برای انتقال آن ها به مراکز درمانی عوامل اورژانس از بالگرد استفاده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در سرانجام گفت، مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند و محل برای آنالیز حادثه، برطرف خطر و به عوامل راهور تحویل داده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1128

به "تصادف شدید در بزرگراه آزادگان و اعزام بالگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف شدید در بزرگراه آزادگان و اعزام بالگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید