ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی گشت

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، هجدهمین دوره رقابتهای جام جهانی، 15 و 16 آذرماه به میزبانی کوئرتارو مکزیک پیگیری و تیم ملی تکواندوی کشورمان با 7 تکواندوکار در این رقابتها حضور خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی گشت

در این دوره از مسابقات 16 تیم کره جنوبی، ایران، مکزیک، روسیه، چین، چین تایپه، آلمان، کوبا، اسپانیا، آذربایجان، مصر، فرانسه، تونس، ترکیه، گابن و تایلند در چهار گروه چهار تیمی در مرحله مقدمانی به رقابت خواهند پرداخت و در خاتمه 2 تیم برتر هرگروه راهی مرحله یکی چهارم می شوند.

در خاتمه این رقابتها تکواندوکاران تیم نخست 20 امتیاز، تیم دوم 12 امتیاز و تیم سوم 7.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 به اندوخته های رنکینگ خود اضافه خواهند کرد. همچنین با اعلام کمیته مسابقات، مجموع وزن 7 تکواندوکار یک تیم برای شرکت در این رقابتها نباید بیشتر از 509 کیلوگرم باشد.

با تصمیم کادر فنی ابوالفضل یعقوبی، محمد باقری معتمد، فرزاد عبداللهی، مسعود حجی زواره و علیرضا نصرآزادانی 5 تکواندوکاری هستند که با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو در این رقابتها حضور خواهند داشت. از بین عاشورزاده، اسبقی، خدابخشی و مردانی 2 نفر به ترکیب تیم جام جهانی اضافه می شوند.

در این بین از سوی کادرفنی تیم ملی تکواندو اعلام شد اولویت برای حضور پیروز این بازیکنان در مسابقات فینال گرندپریکس است اما سعی می شود از 2 تکواندوکاری استفاده شده که رنکینگ کمتری دارند و با توجه به این موضوع از فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی در جام جهانی استفاده می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 538

به "ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید