بهترین هتل های بالی را بشناسیم!

به گزارش مجله توسعه دهنده، بالی را بیشتر ببینید و حس کنید. با خواندن این مطلب و شناخت هتل های بالی اقامتی بی نظیر را برای خود رقم بزنید. بالی جزیره ای افسانه ای و بهشتی زیبا در اندونزی است، که به جزیره خدایان معروف شده است. این کشور بالاترین تنوع گونه های دریایی و صخره های مرجانی بسیار زیبا را در خود جای داده است. بالی با داشتن چشم اندازهای بی همتایش چشم هر گردشگری را به خود خیره می نماید. بالی بهشتی کوچک بر روی زمین است، این جزیره زیبا دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند می دهد. طبیعت بالی همچون تابلوی نقاشی زیبای است که محو تماشای آن می شوید. زمین های کاشت برنج پلکانی که جلوه ای ویژه به این شهر داده است. بالی جزیره ای کوچک از بزرگترین مجمع الجزایر جهان است و سرشار از جاذبه های منحصر به فردی است که خود را از تمام جاذبه های جهان جدا می نماید.

بهترین هتل های بالی را بشناسیم!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

هتل های بالی قسمتی از جذابیت های این شهر زیباست، در بالی مکان های بسیاری برای اقامت شما وجود دارد. بالی هتل های لوکسی دارد که آنقدر زیبا هستند دوست ندارید آن را ترک کنید. هتل هایی منحصر به فرد با قیمت هایی متنوع برای انتخاب شما گردشگران تور بالی را دارد.

قرار است در اینجا هتل های بالی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید انتخاب کنید در کدام هتل رویایی سفر خود را بگذرانید.

هتل چهار فصل بالی سایان از زیباترین هتل های بالی

هتل چهار فصل بالی سایان از زیباترین هتل های بالی در وسط جنگل هایی پوشیده از نی زار زیبا و دور از ساحل قرار گرفته است. در این هتل شما چشم اندازی بی نظیر از رود خانه آیونگ که بسیار شگفت انگیز است را مشاهده می کنید. در ویلاهای خصوصی پاتوق چهار فصل بالی طنین صدای حیوانات وحشی و پرندگان گوش شما را نوازش می دهد و آرامشی خاص به شما می دهد.این هتل دارای 42 ویلا که دارای دوش در فضای باز است، حوضچه های عمیقی آب بخاری که حس آرامش بخشی به وجودتان می دهد. این هتل 18 سوئیت هم برای گردشگران دارد.

دبلیو بالی- سمینیاک

هتل دبلیو بالی از گروه هتل های بالی است که مکان ساحلی بی نظیر و زیبا دارد، و وسعتی عظیم که حس آرامش و رضایت را به شما می دهد. در قسمت پشت ساحل ویلا و استخرهای خصوصی و بسیار زیبا قرار گرفته است. در هتل دبلیو بالی خدمات ماساژ در 24 ساعت شبانه روز انجام می گردد، شما حتی در آخر شب بعد از یک روز سرشار از خوش گذرانی می توانید خستگی خود را با انجام این ماساژ از تن بیرون کنید. این هتل با تصاویر به شکل W که بسیار شیک و جدید هستند تزئین شده است. اتاق های عظیم و بالکن و منظره هایی بی نظیر از باغ و دریا، یک اسکنر آی پاد، تلوزیون صفحه تخت خدماتی هستند که این هتل به گردشگران عزیز ارائه می دهند. اگر به ورزش یوگا علاه دارید می توانید درخواست یک جلسه در این هتل را داشته باشید. در رستوران دبلیو بالی غذاهای اسیایی سرو می گرددف غروب دا انگیز آفتاب را می توانید با یک نوشیدنی سپری کنید. هتل دبلیو بالی عالی و مهمان های این هتل در محیطی بسیار شاد سفر خود را می گذرانند.

هتل آیانا و چشمه آب معدنی بالی

هتلی است با مساحتی وسیع که هر مسافری می تواند بخش خصوصی برای خود داشته باشد. این هتل دارای 350 اتاق است. جالب است بدانید برخی از این اتاق ها بر روی صخره ساخته شده اند، که چشم اندازی بی نظیر در هنگام غروب خورشید دارند. این هتل طراحی بسیار زیبا در اتاق ها و محوطه هتل دارد . هتل آیانا در بالای اقیانوس هند و در نزدیکی ساحل جیمباران قرار گرفته است.

هتل 5 ستاره کلونی از بهترین هتل های بالی

هتل کلونی که در مرکز سمینیاک قرار گرفته است و امکان دسترسی به رستوران ها و مکان های خرید را به گردشگران می دهد تا به همه جاهایی که احتیاج دارند دسترسی داشته باشند. نکته قابل توجهی که این هتل را از بقیه هتل های بالی جدا می نماید در این هتل بچه های زیر 15 سال نمی توانند اقامت داشته باشند، این برای کسانی که احتیاج به آرامشی دور از سر و صدا دارند مفید است. این هتل دارای 20 اتاق با دکوری بی نظیر که با مینیمال تزئین شده است. سوئیت هایی دارد که دارای بالکن های عظیمی هستند که رو به استخر 16 متری دارد.هتل کلونی 5 ستاره می باشد.

هتل آلیلا ویلاز بالی

این هتل چشم اندازی دیدنی از بالای صخره آلیلاویلاز که در 100 متری بالای اقیانوس هند قرار گرفته است. این هتل دارای ویلاهایی با یک اتاق و تا سه اتاق انتخاب کنید، حتی کسانی که یک اتاقی را انتخاب می نمایند دارای یک استخر خصوصی هستند. اتاق های این هتل از فرهنگ سنتی بالی الهام گرفته و در این اتاق ها از چوب، آب، سنگ و مواد خام به کار رفته است. هتل آلیلا ویلاز اولوواتو دارای حمام هایی هم در داخل اتاق و هم در فضای باز دارد که تنوع متنوعی را برای شما گردشگران بوجود آورده است. این هتل کلبه غروب آفتابش جذابیت فوق العاده در سفر به شما می دهد. باشگاههای این هتل 24 ساعت شبانه روز باز هستند و شما می توانید ورزش یوگا را هم انجام دهید. اگر به موج سواری و صخره نشینی علاقمند هستید ان را می توانید در این هتل تجربه کنید.

هتل آمانکیلا خوش از حس ترین هتل های بالی

هتلی در بالی شرقی که در منطقه کاندیداسا ساخته شده است، یکی از جاذبه های زیبای این هتل در هنگام غروب دیدن تغییر رنگ آسمان در استخر سه تکه ای هتل است به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن لحظه را از دست ندهید. این هتل دارای پله های بلند است. باشگاه ساحلی آن که در ساحل شنی سیاه و جذاب شما را به ورزش کردن دعوت می نماید و همچنین ارابه های گلف نیز در این هتل موجود می باشد. چشم انداز این هتل به طرف دریا زیباترین حسی است که به شما می دهد.

هتل آنانتارا سمینیاک

اگر آرامش واقعی را می خواهید پیشنهاد ما این هتل از میان هتل های بالی است. هتل آنانتارا که در مرکز ساحل سمینیاک و بخش جلو آن قرار گرفته است، و دارای 59 سوئیت می باشد. سوئیت های این هتل بخشی مجهز به استخر هستند و بخشی دیگر به اقیانوس دسترسی دارند. سوئیت پنتهوس این هتل دارای محیطی وسیع و حمام موزاییکی دارد. در این هتل زیبا می توانید با صدای آرامش بخش امواج ساحلی خوابی شیرین را تجربه کنید. از تفریحات مهیج این هتل موج سواری، قایق سواری و بادبادک بازی می توان نام برد، شما می توانید لحظات خود را با این تفریحات مهیج و هیجان انگیز کنید.

هتل ساحلی گاجاه مینا از هتل های بالی

از هتل های بالی هتل ساحلی گاجاه مینا، هتلی است که در ساحل غربی قرار گرفته و دارای 12 ویلا است که سه ساحل دارد. این 12 ویلا در فاصله ای کمی از یکدیگر قرار گرفته است. با قدم زدن در این سواحل نظاره گر باغ های گرمسیری باشید که احساس تعلق خانه خصوصی را به شما می دهد. در دکور هتل ساحلی گاجاه مینا از سنگ های آتشنشانی، چوب ساج، چوب نارگیل و سنگ مرمر ناخالص استفاده شده است، که بر گرفته از نشانه بالیایی است. این هتل دارای اتاق های یک تخته تا سه تخته می باشد که هر کدام یک استخر خصوصی برای شما عزیزان دارد. آینه های استخراشتراکی هتل مشابه شکل تراس برنج است که آنجا را احاطه نموده است. در سواحل این هتل ماساژ برای گردشگران انجام می دهند تا خستگی سفر را از شما دور نمایند.

هتل اوپن هوس بالی از اقتصادی ترین هتل های بالی

اگر محدودیت اقتصادی دارید این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم، اوپن هوس در قسمت جنوبی جزیره بالی در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل فروشگاه های سنتی ماهی فروشی قرار گرفته است. این هتل سنتی هدفش این است به مهمانان خود فرهنگ محلی بالی را نشان دهد تا بیشتر با شهر بالی آشنا شوند. اوپن هوس دارای 17 اتاق که همه اتاق های این هتل دارای استخر هستند که شما در هر زمانی هوس شنا کردن را داشته باشید در دسترس شما است.

هتل هارمونی از ارزانترین هتل های بالی

هتل هارمونی از ارزانترین هتل های بالی بوده که در فاصله کمی از دریا قرار گرفته است و دارای محیطی شاداب است. اندازه اتاق های هتل کوچک هستند ولی خدمات ویژه وایفای و تلوزیون به میهمانان در اتاق ها ارائه داده اند. این هتل استخری در وسط دارد که اتاق ها در اطراف آن قرار گرفته اند که چشم اندازی زیبا برای مسافران دارد. هتل هارمونی برای کسانی مفید است که کارهای دیگری به جز اقامت برایشان مهم است مناسب می باشد.

هتل هالیدی این بنوآ از بی نظیرترین هتل های بالی

هالیدی این بنوآ از هتل های بالی، هتلی 5 ستاره با اماکانت بی نظیر و دارای 4 استخرکه در فضای باز است. این هتل دارای اقامتی ساحلی و جذاب خود محیطی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم نموده است. جالب است بدانید اتاق های این هتل دارای حمام خصوصی و سیستم تهویه هستند، و همچنین برای خانم ها دارای وسایل آرایشی بهداشتی را در این اتاق ها قرار داده اند. شما می توانید در طول شبانه روز از سرگرمی ها در کنار ساحل لذت کافی ببرید. در این مکان شما می توانید از فعالیت های ورزشی دوچرخه سواری و ورزش های آبی بهره ببرید.

هتل گرند حیات 5ستاره از میان هتل های بالی

هتل گرند حیات پنج ستاره می باشد و از جمله هتل هایی است که ایرانیان در سفر خود این هتل را انتخاب می نمایند و جزء برندهای معتبر جهانی است که هر گردشگری که بخواهد به بالی سفر کند اولین انتخابش این هتل می باشد. این هتل به سبک قصرهای آبی در منطقه نوسادوئا بنا شده است امکانات این هتل آنقدر خوب است که انتخاب خوبی برای گردشگران و تاجرین است. کسانی که به قصد ماه عسل به بالی می فرایند این هتل جذاب برایشان بسیار مناسب می باشد.

هتل اینتر کانتیننتال

هتل اینتر کانتیننتال از هتل های بالی در فاصله 10 دقیقه ای فرودگاه نگورا قرار گرفته است و در شهر جیمباران واقع شده است. در این هتل 6 استخرشنا ساخته شده است. اتاق های جذاب این هتل که به صورت سنتی بالی ساخته شده اند، این اتاق ها دارای تراس های خصوصی، حمام سنگ مرمر است. درون این اتاق ها تلویزیون ، جعبه امانات و قهوه ساز و چایی گذاشته شده است. شما اگر علاقمند به بازی تنیس باشید امکانات این ورزش را برای شما فراهم نموده اند. در این هتل کلاس آشپزی برگزار می گردد که تجربه ای جدید برای شما خواهد داشت. مرکز آب گرم این هتل دارای سونا، ماساژ و سالن های زیبایی برای گردشگران است. کسانی که اهل خوانده کتاب باشند این هتل دارای کتا بخانه ای عظیم است که می توانید در اوقات فراغت خود از آن بهره ببرید. هتل اینتر کانتیننتال دارای رستوران باغی است که در آن صبحانه های متنوع و پیتزا های بی نظیر که مطابق مزاج شما است سرو می گردد.

هتل لاگونا ریزورت لکوس پسند از میان هتل های بالی

اگر به دنبال هتل لوکس می گشت پیشنهاد ما به شما هتل لاگونا ریزورت می باشد، یکی از لوکس ترین هتل های بالی که ساحلی خصوصی دارد. این هتل دارای هفت استخر و جنگلی از حیوانات بالی دارد. درختان مرتفع این هتل احساس خوشایندی به شما می دهد که با قدم زدن در میان آبشار های کوچک لحظه ای فوق العاده و بی نظیری برای خود رقم میزنید. با رفتن به آب گرم هتل و استفاده از خدمات ماساژ بهره ببرید، با رفتن به ساحل خصوصی از کایاک همان قایق پارویی در ساحل نوسادوا لذت ببرید و خاطره ای فراموش نشدنی در این هتل برای خود بسازید.

هتل واترگاردن سرزنده و سبز از هتل های بالی

هتل واترگاردن در میان منطقه ای جنگلی ساخته شده است، کلبه هایی با سقف های پوشیده واقع شده در جنگل که در یک باغ سرسبز گرمسیری قرار گرفته است. آبشارهای خصوصی و حوضچه های لوتوس و جریان آب تازه در این هتل چشمان را خیره می نماید. ساحلی آرام و زیبایی دارد که چشم اندازی زیبا به این هتل داده و روح را جلا می دهد.

هتل شرایتون بالی

هتل شرایتون که پنج ستاره می باشد در 5 کیلومتری فرودگاه نورا ری در نزدیکی مرکز خرید بیچ واک قرار گرفته است. این هتل در سواحل کوتا ساخته شده، نمای زیبای دریا بسیار دیدنی می باشد. طراحی ساخت اتاق های این هتل به گونه ای است که رو به اقیانوس هستند. این هتل 203 اتاق دارد که همه اتاق ها دارای تهویه نماینده هوا هستند. حمام هایی دارد که مجهز به دوش و وان می باشند. نظافت اتاق های این هتل به صورت روزانه انجام می گیرد. از جمله خدماتی که هتل دارد خشکشویی و ترنسفر فرودگاهی و ماساژ می باشد. رستوران این هتل سرو انواع غذاهای بین المللی برای تمام سلیقه ها برای مسافران دارد

امیدواریم این مطلب از خبرنگاران اطلاعات کافی را برای انتخاب محل اقامت خود در سفر به اندونزی و شهر بالی به شما داده باشد.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1426

به "بهترین هتل های بالی را بشناسیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های بالی را بشناسیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید