بلوک سیمانی نشکن

به گزارش مجله توسعه دهنده، رپرتاژ آگهی - بلوک سیمانی نشکن، پیشنهاد بتن آلوکا برای عزیزانی است که در هر خریدی به ویژگی کیفیت، بیشتر از سایر موارد بها می دهند. بلوک سخت و مقاوم در برابر شکستگی با بافتی منسجم را بلوک نشکن می نامند. در پشت صحنه هر کار و هر تولیدی، اگر فرد یا افرادی باشند که ملاک عمل آنها، داشتن وجدان کاری و قانونمند بودن باشد، نتیجه کار، کیفیت و امنیت بالا است حتی به بهای اندکی بیشتر، که البته همین ویژگی درستکاری و وجدان این افراد، قیمت را هم مطلوب خواهد نمود. در حوزه ساختمان سازی و دیوارکشی هم این امر مستثنی نیست، خرید بلوک سیمانی نشکن در اصل گارانتی جان و سرمایه مردمانی است که شاید، خودشان هم هیچ وقت متوجه این نیت خوب شما نشوند، اما شما کار خودتان را انجام دهید.

بلوک سیمانی نشکن

بلوک سیمانی نشکن به چه نوع بلوک هایی گفته می شود؟

همگی قطعا می دانیم که برای فراوری هر محصولی اگر دقت و هزینه کافی صرف شود، آن محصول تمام معیارهای کیفیت را برای خود ثبت خواهد نمود. بلوک سیمانی هم همینطور، منتها با اهمیتی بیشتر! چرا که پای جان مردم در میان است. شما فراوری نماینده عزیزی که در زمان تهیه ملات بلوک، زرنگی میکنید و به جای استاندارد دو کیلو سیمان، جهت کم کردن هزینه های فراوری و ارائه قیمت به ظاهر ارزان، یک کیلو مصرف می کنید، در زمان زلزله 5 ریشتر، شاید هم کمتر، ساختمانی که با بلوک شما ساخته شده است به راحتی آسیب و شاید فرو بریزد، در این میان ممکنی است افرادی آسیب ببینند و یا حتی بمیرند، شما جوابگوی این موارد هستید، شاید اسمی هم از شما برده نشود و پول خوبی به جیب میزنید با قیمت های گول زننده، ولی بالاخره چوب کار خود را خواهید خورد.

بطور مثال قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 رنج متفاوت 3500 تا 4500 را این روزها تجربه می نماید، برای رسیدن به حقیقت و قیمت دقیق این محصول ابتدا باید کیفیت را با دیدن نمونه بررسی کرد، سپس مکان و اعتبار فراوری نماینده را با درخواست مدارک مربوط به گواهینامه سنجید.

در کل، بلوک سیمانی نشکن دقیقا محصولی است که با رعایت همین موارد به نظر جزئی و نامحسوس، ساخته شده است. بلوک سیمانی که از ارتفاع معین به سمت زمین، عمدا یا سهوا رها می شود، به قدری محکم و سخت باشد که نشکند.

ویژگی های بلوک نشکن

  • بافتی کاملا منسجم و سفت دارد
  • مواد اولیه مرغوب و کافی برای فراوری آن به کار بسته شده است
  • کاملا اتوماتیک و پرسی فراوری شده است
  • در اتاق بخار با مراحل خاص خشک شده است
  • تمام آزمایشات مربوط به استاندارد سازی مصالح ساختمانی را با موفقیت سپری نموده باشد

انواع بلوک سیمانی

اگر هر محصولی برای مصرف خاص خود خرید شود، اینگونه کیفیت کار و ایمنی بالا می رود. بلوک سیمانی انواع مختلفی دارد که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. دو نوع پرکاربرد بلوک سیمانی، بلوک سبک سیمانی و بلوک سنگین سیمانی می باشد.

خرید بلوک سبک عموما برای دیوارهای مرتفع، مراکز آموزشی، سالن ها، تیغه بندی و در کل مواردی که معیار امنیت و کیفیت مهم است، بسیار مناسب است، چون با دستگاه های تمام اتوماتیک پرسی و مراحل خاص، فراوری و خشک می شوند.

بلوک سیمانی سنگین مناسب حصارکشی ویلا، باغ و زمین های وسیع که فقط جهت حفاظ لازم به حصار دارند می باشد. آنچه از این موارد پیداست، بلوک سیمانی نشکن قطعا به نوع بلوک سبک گفته می شود، مگر در موارد خاص که فراوری نماینده ای پیدا شود که هزینه فراوری برایش مهم نیست و به جای ماسه معمولی، ماسه شکسته گران برای فراوری بلوک سنگین، استفاده کند، باز چون با دستگاه دستی فراوری خواهد نمود نشکن نخواهد بود.

نحوه ساخت بلوک سبک نشکن

منظور ما از بلوک نشکن طبق گفته های بالا، همان بلوک سبک سیمانی می باشد. برای ساخت بلوک سبک نشکن، ابتدا سیمان، پوکه معدنی و آب را با اندازه های دقیق و مهندسی شده در درون میکسر مخلوط مینمایند، سپس ملات توسط دستگاه تمام اتوماتیک درون قالب های مخصوص ریخته شده و پرس می شود. در مرحله آخر فراوری، بلوک ها توسط لیفتراک به مدت چند روز برای خشک شدن به اتاق بخار منتقل می گردند.

خرید بلوک سیمانی نشکن از گروه کارخانجات بتن آلوکا

در ایران کارخانه یا کارگاه های بلوک زنی محدود و انگشت شماری وجود دارد که برای محصولات خودشان، مراحل آزمایشات بلوک را گذرانده و گواهینامه استاندارد دریافت نموده اند. کارخانه هایی که مقید به فراوری بلوک سیمانی با کیفیت هستند، اول بخاطر رضایت خریدار، دوم اینکه، این کارخانه ها معمولا محصولات خود را به کشورهای اطراف صادر و یا به شهرهای دور ارسال می نمایند، پس باید جهت مقاومت در برابر ضربه و تحویل بار سالم بدون پرتی، تمامی موارد کیفیت و نشکن بودن را به دقت لحاظ نمایند.

کارخانه بلوک سبک بتن آلوکا در تبریز یکی از این کارخانه های مطرح می باشد که گواهینامه استاندارد ایران را با گذراندن دقیق تمامی مراحل آزمایشات برای تمامی انواع بلوک سبک فراوریی خود، اخذ نموده است. بتن آلوکا به دلیل واقع شدن در قطب معادن پوکه معدنی ایران، طبیعتا قیمت و کیفیت مطلوب تری ارائه خواهد نمود، تماس با بتن آلوکا حتی برای مشاوره در هر ساعتی از روز امکان پذیر است.

سایت بتن آلوکا، دقیق ترین مرجع صنف بلوک سازی در ایران می باشد و هر آن چیزی که کاربران مختلف با اهداف متفاوت در خصوص بلوک سیمانی احتیاج دارند و در پی آن هستند، به طور کامل جوابگو است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1450

به "بلوک سیمانی نشکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوک سیمانی نشکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید