بشار: بعد از قهرمانی با پرسپولیس مذاکره می کنم، بازی با تیم ملی ایران خیلی سخت است

به گزارش مجله توسعه دهنده، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تیم ملی ایران در استادیوم آزادی خیلی سخت است و خدا را شکر کرونا است!

بشار: بعد از قهرمانی با پرسپولیس مذاکره می کنم، بازی با تیم ملی ایران خیلی سخت است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بشار رسن بعد از بازگشت به ایران به باشگاه پرسپولیس رفت و در جمع خبرنگاران گفت: از بازگشت به ایران خوشحالم و مسئله ای برای ورود به ایران نداشتم. من تا مرز با ماشین آمدم و بعد از آن سوار هواپیما شدم و به تهران آمدم.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده در پرسپولیس می ماند یا نه گفت: هنوز که فصل تمام نشده است و بعد از سرانجام فصل باید ببینم شرایط چگونه است. پولم را داده اند و مسئله ای ندارم. بخاطر قرنطینه خسته شده بودم. قهرمانی پرسپولیس معلوم نیست و انشاالله هر بازی سه امتیاز می گیریم.

وی در خصوص اینکه اگر کرونا نبود دور روز پیش ایران و عراق در خرداد باهم باید بازی می کردند، گفت: بله می خواستند انتقام بگیرند. بازی با تیم ملی ایران در استادیوم آزادی خیلی سخت است و خدا را شکر کرونا است!

رسن در واکنش به این سوال که در بازی رفت عراق شانش آورد، گفت: بازی رفت خوب بازی کردیم و ایران خوب نبود و ملی پوشان عراقی روحیه بهتر و قویتری داشتند. انشاالله دو تیم ملی ایران و عراق باهم صعود نمایند.

بازیکن تیم عراق در خصوص شایعه پیشنهاد تیم قطری گفت: پیشنهاد دارم اما باید ببینیم چه می گردد هر سال می گویم پیشنهاد دارم اما اگر قرارداد خوب ببندند دوست دارم در ایران بمانم. اقتصاد ایران تحریم هست و انشاالله قهرمان می شویم و بعد با باشگاه جلسه می گذارم.

بشار در خصوص اینکه دلش برای کدام بازیکن پرسپولیس تنگ شده گفت: دلم برای همه تنگ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1168

به "بشار: بعد از قهرمانی با پرسپولیس مذاکره می کنم، بازی با تیم ملی ایران خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار: بعد از قهرمانی با پرسپولیس مذاکره می کنم، بازی با تیم ملی ایران خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید