بازدید 29 میلیون گردشگر از روسیه در سال 2016

به گزارش مجله توسعه دهنده، اتحادیه جهانگردی روسیه بیان کرد، تا کنون بیش از 29.4 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری روسیه در امسال میلادی بازدید نموده اند.

بازدید 29 میلیون گردشگر از روسیه در سال 2016

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از کامرسانت، بر این اساس بازار دنیاگردی روسیه شاهد رشدی 13.7 درصدی بوده است که بیشترین شمار بازدیدکنندگان به گروه های گردشگری چین تعلق دارد.

شهرهای مسکو و سن پتربورگ بیشترین مقصد گردشگران خارجی در روسیه است و این کشور هجدهمین مقصد جذاب گردشگری در دنیا به شمار می رود.

هزینه متوسط اقامت 10 روزه در روسیه در حدود هزار یورو برای دنیاگردان است، با این حال پیش بینی می گردد با توجه به فرایند رو به رشد شمار دنیاگردان به روسیه، هزینه های اقامتی در فصل های تابستان از سال آینده میلادی 30 درصد افزایش یابد.

دولت روسیه برنامه های گسترده ای از جمله برپایی هفتگی فستیوال ها را برای جذب دنیاگردان به این کشور تدارک دیده است. همچنین برقراری رژیم بدون ویزا برای گروه های گردشگری از دیگر برنامه های روسیه در جذب گردشگر است.

بر اساس آمار سازمان دنیای دنیاگردی، کشورهای اسپانیا، فرانسه، آلمان، امریکا و انگلستان پنج کشور برتر جذب دنیاگرد دردنیا محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 819

به "بازدید 29 میلیون گردشگر از روسیه در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 29 میلیون گردشگر از روسیه در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید