انتشار تصاویر نو گلکسی تب اس 8 سامسونگ

به گزارش مجله توسعه دهنده، ممکن است فرزند کوچک خانواده گلکسی تب اس 8 آینده برای متقاعد کردن دارندگان محصولات اپل، کار سختی پیش رو داشته باشد. اما بعضی هواداران اندروید، مانند ایوان بلاس می گویند، تب اس 8 تازه سامسونگ به شکلی زیبا و با سخت افزاری قدرتمند عرضه خواهد شد.

انتشار تصاویر نو گلکسی تب اس 8 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، ایوان بلاس به تازگی تصاویر تازهی از تبلت تازه سامسونگ منتشر نموده است که گلکسی تب اس 8 را از تمام زوایا نشان می دهد. در تصاویر منتشر شده یک تبلت باریک و زیبا با قابی که بطور یکنواخت دور صفحه نمایش آن قرار گرفته و یک قلم اختصاصی S Pen مشاهده می گردد. در حال حاضر امکان پیش سفارش این محصول وجود دارد.

ارزان ترین عضو خانواده تب اس 8 سامسونگ احتمالا از آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می نماید. دارای اتصال 5G و 8 گیگابایت رم می باشد و با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت ارائه می گردد. بعلاوه دارای یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 45 واتی خواهد بود. دوربین دوگانه دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی و بعلاوه دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی مشخصات این تبلت فوق باریک و سبک را تکمیل می نماید. انتظار می رود قیمت این محصول بالاتر از 8000 دلار باشد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2174

به "انتشار تصاویر نو گلکسی تب اس 8 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر نو گلکسی تب اس 8 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید