گارسیا: رم را به قله فوتبال ایتالیا و اروپا برمی گردانم

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال رم به طرفداران جالوروسی وعده داد که تیم محبوب آنها شکست تحقیری آمیزی را که برابر باواریایی ها در لیگ قهرمانان متحمل شد، جبران خواهد نمود.

گارسیا: رم را به قله فوتبال ایتالیا و اروپا برمی گردانم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، رودی گارسیا بار دیگر بر تلخ بودن شکست 7 بر یک رم در خانه برابر بایرن مونیخ که نقدها فراوانی را علیه جالوروسی به همراه داشت، اذعان کرد اما قول داد که تیمش این شکست را جبران خواهد نمود و در نهایت یک روز به همان جایی می رسد که طرفداران می خواهند.

گارسیا گفت: شکست برابر بایرن مونیخ چیزی را عوض نمی کند. رم باید همچنان به آینده بنگرد و به تمام کارهای مثبتی که تا الان انجام داده است، فکر کند. حقیقت همواره در زمین بازی به نمایش درمی آید. سه شنبه هفته گذشته هم حقیقت این بود که بایرن از ما قویتر بود هرچند نتیجه بازی معیار خوبی برای مقایسه سطح دو تیم نبود. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت سختی است و ما این را می دانستیم. با این حال ما هنوز در گروه خود دوم هستیم. حالا وقت تمرکز روی سری A است.

سرمربی جالوروسی اضافه کرد: گاهی اقات از این دست لغزش ها رخ می دهد اما مهم این است که آنها شما را ناامید نکنند و همچنان به حرکت خود ادامه دهید. موفقیت بزرگ بر بستر همین باخت های سنگین شکل می گیرند. من همواره طرز تفکری مثبت داشته ام. قبل از اینکه به مونیخ برویم به اندازه کافی زمان داریم تا اشتباهات مان را در بازی برابر بایرن مونیخ آنالیز کنیم. نتایج همواره پیامد نحوه بازی خودمان هستند. ما قدم به قدم در اروپا اوج خواهیم گرفت.

رم امشب در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا از ساعت 19:45 به وقت تهران میهمان سامپدوریاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 554

به "گارسیا: رم را به قله فوتبال ایتالیا و اروپا برمی گردانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: رم را به قله فوتبال ایتالیا و اروپا برمی گردانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید