انتخاب 11 تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان

به گزارش مجله توسعه دهنده، مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان، در فدراسیون تکواندو برگزار گردید و در انتها 11 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

انتخاب 11 تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان

به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو زنان با حضور 21 تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار گردید و در نهایت 11 تکواندوکار پیروز شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب نمایند.

با اعلام سازمان تیم های ملی، نگار اسماعیلی، غزل سلطانی، ناهید کیانی، مهلا مومن زاده، تینا مدانلو، طیبه پارسا، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی، ملیکا میرحسینی، زینب اسماعلی و زهرا پوراسماعیل تکواندوکارانی هستند که در ادامه اردو حضور دارند.

راهنمایی این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در دو بخش انفرادی و تیمی، 15 و 16 اسفندماه در بیروت لبنان برگزار می گردد که هوگوپوشان پیش از این رقابت ها برای آمادگی بیش تر در تورنمنت ترکیه حضور پیدا می نمایند.

هم چنین دختران تکواندو بعد از رقابت های آسیایی، مسابقات کسب سهمیه قاره ای به منظور به دست آوردن جواز حضور در المپیک 2020 - توکیو را طی روزهای 22 و 23 فروردین ماه در ووشی چین پیش رو دارند که در این رویداد هر کشور مجاز به اعزام دو ورزشکار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 857

به "انتخاب 11 تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب 11 تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید