افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه گردشگری در کردستان هم زمان با دهه فجر

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از افتتاح و کلنگ زنی پنج طرح گردشگری استان به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه گردشگری در کردستان هم زمان با دهه فجر

برای سفر با تور پوکت پاییز 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی گفت: این پروژه ها شامل کلنگ زنی یک واحد مجتمع گردشگری عمومی، افتتاح سه اقامتگاه بوم گردی و یک واحد خدمات بین راهی است.

او با اشاره به اینکه بیشتر این پروژه ها توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است، اضافه نمود: مجموع سرمایه گذاری در این طرح ها مبلغی معادل 128میلیارد ریال است که برای 77 نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی می نماید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به انجام برنامه هایی چون کلنگ زنی و افتتاح پروژه های مختلف در ایام دهه فجر امسال، توضیح داد: برنامه های دیگری همچون ملاقات با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و تجلیل از آن ها، تقدیر از کارمندان نمونه، آذین بندی اداره کل، نصب بنر و شعارنوشته و حضور در مراسم های این ایام و راهپیمایی 22 بهمن اجرا می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 786

به "افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه گردشگری در کردستان هم زمان با دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه گردشگری در کردستان هم زمان با دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید