افتتاح نخستین سالن دستگاه سیمیلاتور در جنوب غرب تهران

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 18 از افتتاح اولین سالن سیمیلاتور (شبیه سازی خودرو) در شهرک آموزش ترافیک منطقه 18 اطلاع داد.

افتتاح نخستین سالن دستگاه سیمیلاتور در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، فرجاد احمدی راد معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 18 گفت: هدف از راه اندازی سالن سیمیلاتورشناخت مهارت های رانندگی شهروندان در محیطی مجازی، امن، بدون مصرف سوخت، ایجاد ترافیک، آلودگی هوا، ایجاد خطر برای دیگران و استهلاک خودرو و از نظرعملکردی کاملا مشابه با شرایط رانندگی در خودرو واقعی است.

وی گفت: ویژگی ها و مزایای کاربردی استفاده از این دستگاه شبیه ساز رانندگی کاربر، به وسیله رابط های واقعی مکانیکی مانند فرمان، دنده، گاز و سایر اجزای یک خودرو با نرم افزار سیستم در ارتباط است.

احمدی راد خاطرنشان کرد: این نرم افزار براساس اطلاعات دریافتی و تعامل راننده با این رابط ها جزئیات حرکتی خودرو را شبیه سازی نموده و نهایتا منجر به پخش تصویر بر روی پرده نمایش یا مانیتور می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم که با حضور سروان رضایی مسئول آموزش راهور منطقه 18، فرجاد احمدی راد معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 18، رحیم سعیدی شهردار ناحیه 5 منطقه و جمعی از مدیران شهری برگزار گشت، افتتاحیه به وسیله یکی از شهروندان به نمایندگی از حاضرین انجام شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2045

به "افتتاح نخستین سالن دستگاه سیمیلاتور در جنوب غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین سالن دستگاه سیمیلاتور در جنوب غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید