اعلام شیوه نامه مصاحبه دکتری مرحله دوم آزمون دکتری سال دانشگاه یاسوج

به گزارش مجله توسعه دهنده، زمان و چگونگی شرکت در مصاحبه دکتری مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون دکتری سال دانشگاه یاسوج در اطلاعیه ای اعلام شد.

اعلام شیوه نامه مصاحبه دکتری مرحله دوم آزمون دکتری سال دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، زمان و چگونگی شرکت در مصاحبه دکتری مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون دکتری سال 1400 و همچنین پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان بدون آزمون 1400 دانشگاه یاسوج در اطلاعیه ای اعلام شد.

داوطلبان می بایست یک سری از کپی مدارک مندرج در همین اطلاعیه را از طریق پست ویژه به آدرس انتهای این اطلاعیه ارسال کنند. مدارک ارسالی می بایست نهایتاً تا تاریخ 31 خرداد سال 1400 به مدیریت امور آموزشی دانشگاه رسیده باشد.

همچنین می بایستی اصل مدارک (جهت تطبیق و ارزیابی اصالت کپی ها) به همراه سایر مدارک احتمالی ذکر شده در اطلاعیه هم زمان با مصاحبه مجازی همرا دانشجو باشد.

مصاحبه تمامی رشته ها به صورت مجازی برگزار می شود. روز و ساعت ارزیابی و انجام مصاحبه، مطابق با جدول زمانبندی مندرج در همین اطلاعیه صورت می گیرد.

مصاحبه تمامی رشته ها به صورت مجازی برگزار می شود.

روز و ساعت ارزیابی و انجام مصاحبه، مطابق با جدول زمانبندی صورت می گیرد.

لینک برقراری ارتباط مجازی، از طریق دانشکده مربوطه به صورت تلفنی و همچنین آگهی های تکمیلی بر روی سایت دانشگاه به اطلاع خواهد رسید.

زمان مصاحبه دانشجویان استعداد درخشان متقاضی پذیرش بدون آزمون نیز طبق زمان بندی با عنایت به مدارک خواسته شده در اطلاعیه تکمیلی در سایت دانشگاه یاسوج انجام می شود.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل pdf مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1805

به "اعلام شیوه نامه مصاحبه دکتری مرحله دوم آزمون دکتری سال دانشگاه یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شیوه نامه مصاحبه دکتری مرحله دوم آزمون دکتری سال دانشگاه یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید