اصولی: تکرار اشتباهات داوری و نحوه چینش داوران، حساسیت ها را بیشتر نموده است، شهر خودرو را تنها نگذاشته ایم

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و عضو شورای شهر مشهد، اعتقاد دارد اشتباهات داوری و نحوه چینش داوران، حساسیت ها را میان طرفداران شهر خودرو افزایش داده است.

اصولی: تکرار اشتباهات داوری و نحوه چینش داوران، حساسیت ها را بیشتر نموده است، شهر خودرو را تنها نگذاشته ایم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

احسان اصولی درباره اعتراض هیئت فوتبال استان خراسان رضوی به اشتباهات داوری اتفاق افتاده علیه تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار مقابل سپاهان، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: شهر خودرو تنها نماینده استان در لیگ برتر است و ما باید به هر صورتی از آن حمایت کنیم. نباید اجازه دهیم حق تیم ضایع گردد. درباره اینکه حقی از شهر خودرو ضایع شده یا خیر، فدراسیون فوتبال باید اظهار نظر کند، اما اشتباهات در این مسابقه تکرار شد و ما باید حساسیت های موجود بین طرفداران را به فدراسیون فوتبال انتقال دهیم.

وی ادامه داد: منتظریم که این موضوع آنالیز گردد و در صورتی که خطایی انجام شده، بر اساس قوانین برخورد گردد. طرفداران مشهدی بسیار بااخلاق هستند و بازی را در کمال آرامش دنبال می نمایند. شهر خودرو توسط بخش خصوصی حمایت می گردد و ما موظف بودیم این دغدغه را به فدراسیون فوتبال منتقل کنیم. دوستان باید بدانند تکرار این موضوع (اشتباهات داوری)، حساسیت ها را بیشتر نموده و نحوه چینش داوران به این حساسیت افزوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره حاشیه های نشست خبری امیر قلعه نویی پس از دیدار شهر خودرو - سپاهان توضیح داد: این نشست خبری اتفاقاتی به دنبال داشت. خبرنگاران خودشان موضوع را پیگیری کردند و ما هم بر اساس ضوابط و قواعد موجود، قضیه را پیگیری می کنیم.

اصولی درمورد گلایه های یحیی گل محمدی از مسئولان استان خراسان رضوی و انتقاداتی درخصوص عدم وجود زمین تمرین مناسب اظهار داشت: در هیئت فوتبال استان و نیز شورای شهر مشهد مقدس، شهر خودرو را تنها نگذاشته ایم و از تیم حمایت می کنیم. نمی توان یک شبه زمین تمرین را آماده کرد و باید شرایط مناسبی فراهم باشد. در تدارک زمین تمرین هستیم و با باشگاه به جمع بندی مناسب می رسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 659

به "اصولی: تکرار اشتباهات داوری و نحوه چینش داوران، حساسیت ها را بیشتر نموده است، شهر خودرو را تنها نگذاشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: تکرار اشتباهات داوری و نحوه چینش داوران، حساسیت ها را بیشتر نموده است، شهر خودرو را تنها نگذاشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید